سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

كاظمي:

استقبال بیش از ٣٥ سرمایه گذار از طرح پالایشی سیراف/ رونمايي از وب سايت جديد طرح فراگير سيراف

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی کشور از استقبال بیش از ٣٥ سرمایه گذار در اجرای طرح پالایشی سیراف خبر داد و گفت: ورود سرمایه گذار خارجی به این طرح با رعایت برخی ملاحظات امکان پذیر است.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران، به نقل از شانا عباس كاظمي گفت: طرح سیراف بگونه ای طراحی شده است که با سرمایه کمتر و بهره وری بیشتر همراه باشد.

وی با بیان اینکه سرمایه گذاران می توانند در ٧٠ درصد سرمایه از صندوق توسعه ملی وام بگیرند، افزود: برخی شرکتهای داخلی تمایل به همکاری و تشریک مالی با سرمایه گذاران خارجی دارند که از نظر وزارت نفت و شرکت ملی پالایش و پخش، مشکلی در این باره وجود ندارد.

کاظمی درباره نوع فناوری مورد نیاز در طراحی ٨ پالایشگاه سیراف گفت: هم اکنون در حال انتخاب یک مشاور قدرتمند، همچنین انتخاب تکنولوژی یکسان بومی در اجرای این طرح هستیم.

او تصریح کرد: بمنظور اتخاذ سیاستهای مقاومتی دولت قرار است سخت افزارها و نرم افزارهای مورد نیاز در این طرح از داخل کشور تامین شود تا در تامین بموقع و خدمات پس از آن با مشکلی مواجه نباشیم.

کاظمی تاکید کرد: به محض انتخاب سرمایه گذاران و آغاز اجرایی پروژه، برآورد شده است تکمیل طرح به ٣٠ ماه زمان نیاز داشته باشد

به گزارش شانا وزیر نفت هفته گذشته از اعلام اسامی برندگان مناقصه ساخت ٨ پالایشگاه میعانات گازی در سیراف تا اواخر شهریورماه خبر داد و گفت: سازندگان داخلی باید تلاش کنند و وارد فضای رقابتی شوند.

رونمایی از وب سایت جدید طرح فراگیر پالایشی سیراف

روز گذشته (دوشنبه، ٢٧ مرداد) وب سایت جدید و اختصاصی طرح فراگیر پالایشی سیراف به آدرسwww.sirafrefineries.ir رونمایی شد.

بر این اساس معرفی طرح، پاسخ به سوالات، درج آخرین اخبار و اطلاعیه ها، آگهی ها و اعلانات از مهمترین بخش های این وب سایت است.

متقاضیان شرکت در این طرح برای دریافت اطلاعات مورد نیاز خود می توانند به آدرس مذکور مراجعه و در جریان آخرین اخبار و اطلاعیه های آن قرار گیرند.

بر اساس این گزارش، طرح احداث "فراگیر پالایشی سیراف " در قالب ۸ پالایشگاه میعانات گازی مستقل هر یک به ظرفیت ۶۰ هزار بشکه در روز به همراه تأسیسات یوتیلیتی، پشتیبان و واحدهای فرآیندی مشترک در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی (سایت پارس ۲) اجرا خواهد شد.
انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.