سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

افتتاح 8 طرح عمرانی در امور برق غرب اصفهان به مناسبت هفته دولت

همزمان با هفته دولت امور برق غرب 8 طرح را با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد ریال به بهره برداری می رساند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان ، علیرضا فاتحی مدیر امور برق غرب اصفهان گفت :این طرح ها که با هدف توسعه و بهینه سازی شبکه صورت گرفته موجب شده تا برق رسانی پایدار و مطمئن به ریه و تنفس اصفهان ارائه گردد و فضایی زیباتر را برای شهروندان اصفهانی به نمایش بگذارد.

وی در ادامه گفت :تجهیز4 دستگاه پست و ترانس زمینی و هوایی و 3000 متر کابل کشی فشار متوسط و فشار ضعیف از اقدامات ارزنده در این هفته مبارک می باشد.

وی تصریح کرد: مهمترین ویژگی پیاده سازی این طرح کاهش تلفات شبکه های توزیع و افزایش قابلیت اطمینانن شبکه می باشد .

فاتحی تاکید کرد:استفاده از کابل کشی های جدید به جای کابل های سیمی می تواند در افزایش ضریب ایمنی و امنیت شبکه موثر باشد و برنامه ریزی های لازم به منظور تعویض کابل های سیمی به کابل های خود نگهدار در اولویت برنامه های امور برق غرب می باشد.

وی خاطر نشان کرد:استفاده از تجهیزات نوین روشنایی و تبدیل چراغ های بخار جیوه به لامپ های LED به تعداد انبوه به همراه جایگزینی 23 اصله پایه روشنایی9 و 12 متری از مهمترین اقدامات ایمنی وحفاظتی برای همشهریان اصفهانی می باشد.

فاتحی در پایان از سازمانهای همکار از جمله شهرداری قدردانی نمود و گفت :بازسازی شبکه 50 ساله اصفهان با همکاری و اختصاص اعتبارات شرکت امکان دارد و این روند در صورتی تسریع می شود که مدیران استانی نیز با اختصاص اعتبارات ویژه در بازسازی شبکه های برق مشارکت نمایند.


انتهای پیام/ش

برچسب ها: اصفهان ، طرح ، عمرانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.