سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تیم ملی بسکتبال فردا به اسلوونی اعزام می شود/ ویزای اسپانیا رسید

تیم ملی بسکتبال فردا 29 مرداد با ترکیب 13 بازیکن از طریق استانبول به اسلوونی اعزام می شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم ملی بسکتبال با ترکیب 13 بازیکن فردا برای شرکت در تورنمنت چهارجانبه به اسلوونی اعزام می شود.

کاروان تیم ملی ساعت 8:40 دقیقه از طریق استانبول به اسلوونی اعزامی می شود و 3 بازی با تیم های لیتوانی، برزیل و اسلوونی انجام می دهد. پایان تورنمنت اسلوونی روز دوم شهریور خواهد بود و تیم تا 6 شهریور در این کشور می ماند و در صورت امکان با تیم های باشگاهی این کشور دیدار می کند.

ویزای کشور اسپانیا نیز با تلاش های رامبد مشحون صبح امروز رسید و طبق برنامه تیم ملی روز 6 شهریور از طریق ماگادا با اتوبوس به گرانادا محل برگزاری مسابقات گروه اول جام جهانی اعزام می شود.

اولین بازی تیم ملی روز 8 شهریور مقابل اسپانیا میزبان جام جهانی برگزار می شود و در صورت صعود نکردن به مرحله دوم کار تیم در اسپانیا تا روز 14 شهریور به پایان می رسد. در صورت صعود هم تیم نهایتا تا 18 شهریور در اسپانیا می ماند.

ملی پوشان بسکتبال 5 روز تا اعزام به اینچئون در تهران می مانند و روز 24 شهریور برای شرکت در بازی های آسیایی به کره اعزام می شوند.

13 بازیکن اعزامی به اردوی اسلوونی به این شرح هستند: صمد نیکخواه، حامد حدادی، مهدی کامرانی، حامد آفاق، اوشین ساهاکیان، بهنام یخچالی، سجاد مشایخی، روزبه ارغوان، اصغر کاردوست، ارسلان کاظمی، آرمان زنگنه، عرفان نساج پور و محمد جمشیدی

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ملی ، بسکتبال ، اعزام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.