سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کامران در نطق میان‌دستور:

حافظه تاریخی ایران کودتای 28 مرداد را فراموش نمی‌کند/ کارنامه سیاه مصر در جنایات غزه

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: کودتای 28 مرداد در حافظه تاریخی ایران جای گرفته که آمریکا یک نیروی مداخله‌گر است که نه به کودکان غزه و نه به سیاهان آمریکا رحم نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، حسن کامران نماینده اصفهان در جلسه علنی امروز سه‌شنبه 28 مرداد در نطق میان‌دستور خود ضمن تشکر از نوری مالکی نخست وزیر سابق عراق گفت: وی بانی وحدت شد و همین وحدت منجر به آزادسازی سد موصل گردید.
 
وی افزود: مصری‌ها در حملات رژیم صهیونیستی و غزه تاوان بزرگی دادند و همگی مشاهده کردید که مصر همراه رژیم صهیونیستی شد و کارنامه سیاهی را برای خودش فراهم کرد.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به سالگرد کودتای 28 مرداد اظهار داشت: آمریکا و انگلیس در همه نقاط جهان جا باز کرده‌اند و 28 مرداد در حافظه تاریخی ایرانی‌ها جای گرفته که آمریکا یک نیروی مداخله‌گر است.
 
کامران افزود: آمریکا نه به کودکان غزه و نه به سیاهان آمریکا رحم می‌کند و همواره در پی منافع خود است و شعار‌های بیهوده می‌دهد.
 
این نماینده مجلس تأکید کرد: آمریکا و مصر بدانند که سال 2000 در غزه به 2006 و سپس 2008 و سپس 2012 شد و در حال حاضر در سال 2014 به سر می‌بریم اما همه جهان بدانند که ان‌شاءالله ریشه رژیم جعلی صهیونیستی خواهد ریخت.
 
کامران با اشاره به آستانه هفته دولت گفت: فرهنگ اربابی باید در میان مسئولان کشور مدنظر قرار بگیرد. چرا که قانون خدمات کشوری وکیل را مساوی وزیر دانسته و حتی بالاتر از آن بر می‌شمارد و باید از شهید رجایی و باهنر الگوبرداری کنیم و ساده‌زیستی را بر اشرافی‌گری ترجیح دهیم و باید تکریم ارباب رجوع همواره به وجود آید.
 
کامران با اشاره به سالگرد ورود آزادگان به ایران گفت: باید نسبت به رفتار با رزمندگان فروتن باشیم چرا که 5 ماه است مسئله درمانشان حل نشده و دفترچه رزمندگان را نداده‌اند و باید مطالبات آنان هر چه سریعتر مدنظر قرار بگیرد.
 
این نماینده مجلس با اشاره به آب شرب اصفهان خاطرنشان کرد: این بحران تا حدی است که وزارت نیرو آن را به عنوان وضعیت قرمز دانسته و در بسیاری از محلات و روستاها مشکلات آب شرب وجود دارد و دولت حق ندارد که تخصیص جدید دهد و باید قبل از آن حق آبه داران را بدهد.

انتهای پیام/

برچسب ها: مصر ، حملات ، غزه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.