سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

مسابقات رفاقت مهر در کردستان برگزاری می شود.

مدیرعامل جمعیت هلا احمر استان کردستان گفت: مسابقات رفاقت مهر هلال احمر با شعار"جوانان، رفاقت مهر، توسعه فرهنگ بشر دوستی" در کردستان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران سنندج، خدابنده لو گفت: مسابقات رفاقت مهر هلال احمر با شعار"جوانان، رفاقت مهر، توسعه فرهنگ بشر دوستی" در مهرماه سال جاری برگزار خواهد شد. 
وی با اشاره به اینکه این مسابقه هر ساله در دو بخش خواهران و برادران برگزار می‌شود، افزود: هدف از برگزاری این مسابقه ایجاد زمینه های دوستی و مهربانی بین اعضا در نقاط مختلف کشور، پرورش روحیه تلاش، سازندگی، تعاون، تعهد و کار دسته جمعی و داوطلبانه، شناخت و رشد از جمله اهداف این مسابقات است.مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان در رابطه رشته‌های تعریف شده در این دوره از مسابقات گفت: شرکت‌کنندگان در این مرحله از مسابقات در رشته‌های اسکان اضطراری، حمل تخصصی مصدوم، امداد و کمک‌های اولیه، حفظ، قرائت و مفاهیم قرآن کریم و زبان انگلیسی با یکدیگر رقابت خواهند کرد. وی بیان کرد: با توجه به پتانسیل های جوانان و داوطلبان هلال احمر استان تلاش می شود این مسابقات با کیفیت بالا و در راستای تقویت روحیه جمعی بین اعضا به بهترین نحو احسن صورت بگیرد.
انتهای پیام/
برچسب ها: مسابقات ، رفاقت ، شعار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.