سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گشایش نمایشگاه عکس "انتهای زمین" با حضور بسیاری از عکاسان ایران

پنجمین نمایشگاه عکس چیلیک امشب در گالری زمستان خانه هنرمندان ایران گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار تجسمی باشگاه خبرنگاران؛ پنجمین نمایشگاه پایگاه عکس چیلیک با عنوان انتهای زمین امشب با حضور عکاسان برجسته کشورمان از جمله امیرعلی جوادیان، جاسم غضبانپور، افشین بختیار، کاووس صادق لو، مسعود زنده روح و دکتر پورعلی مدیر عامل خبرگزاری ایسنا در نگارخانه زمستان خانه هنرمندان ایران گشایش یافت.   
 
در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه مهدی سروری مدیر مسئول پایگاه عکس چیلیک درباره نمایشگاه انتهای زمین گفت: با اعلام فراخوانی از هنرمندان، عکاسان، اعضای هیئت مدیره عکاسی کشور دعوت کردیم که عکس هایی را که ازکویر گرفته اند را برای شرکت در این نمایشگاه ارائه کنند.
 
وی تصریح کرد: البته هدف اصلی از برگزاری این نمایشگاه معرفی زیبایی های پنهان طبیعت گرم و خشک کویر بوده است.
 
مدیر مسئول پایگاه عکس چیلیک گفت: تاکنون تورهای متعددی از سوی این پایگاه برگزار شده که از آن جمله می توان به تورهای عکاسی همچون، "این نی" که با موضوع نگاه های عاشورایی و هم چنین گرامی داشت هفته جهانی محیط زیست و غیره اشاره کرد.
 
وی همچنین درباره تعداد عکس هایی که در این نمایشگاه ارائه شده گفت: در پنجمین نمایشگاه گروهی عکاسان رسانه پایگاه عکس چیلیک بیش از هفتاد عکس از کویری در مرنجاد در نزدیکی اصفهان که حاصل تلاش عکاسان جوان است به نمایش گذاشته شده  است. 
 
رونمایی از کتاب عکس انتهای زمین
 
در ادامه این مراسم از کتاب انتهای زمین که در برگیرنده عکس های این نمایشگاه است هم رونمایی شد.   
 
در مراسم افتتاحیه انتهای زمین مدیر عامل ایسنا ضمن تقدیر از عکاسان جوان که عکس های آن ها در این نمایشگاه ارائه شده از عکاسان شرکت کننده درخواست کرد که با سرویس عکس این خبرگزاری همکاری کنند.
 
لازم به ذکر است؛ این نمایشگاه تا سی ام مرداد ماه در نگارخانه زمستان خانه هنرمندان ایران ادامه دارد.

انتهای پیام /

برچسب ها: نمایشگاه ، عکس ، زمین ، عکاسان ، رسانه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.