سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

12 شهریور ماه برگزار می‌شود؛

هفدهمین کنگره سراسری "اپتومتری"

هفدهمین کنگره سراسری انجمن علمی اپتومتری ایران از 12 شهریور ماه جاری به مدت سه روز در سالن همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛ ناصر صادقپور، دبیر کنگره با اشاره به اینکه آخرین بروزرسانی‌های علم اپتومتری با تأکید بر موضوعات پایان‌نامه‌ها به شرکت کنندگان ارائه می‌شود  بیان داشت: نتایج پایان‌نامه‌ها بصورت مقاله در این کنگره سراسری به مخاطبان ارائه خواهد شد و بیشترین توجه هفدهمین کنگره سراسری بر روی بینایی اطفال و توانبخشی بینایی خواهد بود.

وی، با بیان اینکه توانبخشی بینایی مجموعه خدماتی است که به یک فرد کم‌بینا ارائه می‌شود، افزود: یکی از محورهای مورد بحث در کنگره امسال بحث افراد کم‌بیناست که احتیاج به خدمات خاص اپتیکی و غیراپتیکی دارند.

وی 12/5 امتیاز بازآموزی را برای شرکت کنندگان در هفدهمین کنگره سراسری انجمن علمی اپتومتری ایران عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: بحث لنزهای رنگی و ارائه آن از سوی داروخانه‌ها و آرایشگاه‌ها مورد بررسی قرار خواهد گرفت تا اطلاعات لازم در خصوص حساسیت تجویز و تهیه آن به جامعه ارائه شود و بتوانیم از عفونت‌های چشمی پیشگیری کنیم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.