سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

آغاز ويژه برنامه هاي شهادت امام صادق (ع) در حرم مطهر رضوي

ویژه برنامه ایام شهادت ششمین ستاره آسمان ولایت و امامت، صادق آل محمد امام جعفر صادق(ع)از دیشب در حرم مطهر رضوی آغازشد .

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی به خبرنگار باشگاه خبرنگارن مشهد،گفت:ویژه برنامه ایام شهادت امام جعفر صادق(ع) از دیشب در صحن جامع و دیگر اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی آغاز شده و تا 31 مرداد ادامه دارد .
حجت الاسلام و المسلمین سید جلال حسینی افزود:سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین محمد جمالی با موضوع سیره وزندگانی امام صادق(ع) و نقش امامت امام صادق(ع) در تکمیل مکتب علمی اسلام و ذکر مصیبت ذاکران و مرثیه سرایان خاندان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و عزاداری از مهمترین این برنامه ها است.
او گفت: همزمان با شب شهادت رئیس مذهب تشیع امام جعفر صادق(ع) مصادف با 5 شنبه 30 مرداد نیز حضرت‌آیت الله مکارم شیرازی، از مراجع عظام تقلید در صحن جمهوری حرم مطهر رضوی سخنرانی می کنند.
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی افزود : به همین مناسبت و در این مدت ویژه برنامه عزاداری و سوگواری برای خواهران در رواق‌های دارالاجابه و دارالحکمه حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.
حسینی گفت: تبیین مباحث امام صادق (ع)، الگوی زندگی امروز و مناقب و فضائل این امام همام نیز محور برنامه های مراسم شهادت بنیانگذار مکتب تشیع امام جعفر صادق(ع) در حرم مطهر رضوی ویژه خواهران است .

انتهای پیام//

برچسب ها: برنامه ، شهادت ، امام ، صادق ، حرم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.