سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون پرستاری وزارت بهداشت در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

نهایی شدن آئین‌نامه مراکز ارائه دهنده خدمات پرستاری در منزل / مراکز موجود از نظر وزارت بهداشت مورد تأیید نمی‌باشند

میرزا‌بیگی، با بیان این که به منظور ساماندهی مراکز ارائه دهنده خدمات پرستاری در منزل آیین‌نامه این مراکز نهایی شده است، گفت: این آیین‌نامه در هفته دولت ابلاغ می‌شود.

غضنفر میرزابیگی، معاون پرستاری وزارت بهداشت در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: به منظور ساماندهی مراکزی که در زمینه اعزام پرستار به منزل کار می‌کنند آیین‌نامه‌های این مراکز نهایی شده و تا دو هفته آینده در هفته دولت ابلاغ می‌شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر مراکزی که در زمینه ارائه خدمات پرستاری در منزل فعالیت می‌کنند از چارچوب مشخص و قانونی تبعیت نمی‌کنند و از نظر وزارت بهداشت هم مورد تأیید نمی‌باشند.

میرزابیگی، با بیان این که با ابلاغ آیین‌نامه و دستورالعمل این مراکز فرصت‌طلبی افرادی که در این زمینه سودجویی می‌کردند برچیده می‌شود، عنوان کرد:‌ این مراکز گاهاً چهره پرستاران را مخدوش می‌کردند که با سروسامان دادن این مراکز فرصت سوء استفاده از بین می‌رود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۳:۳۳ ۲۹ مرداد ۱۳۹۳
اینا همش شعاره مردم دیگه میدونن ولی متاسفانه کاری از دستشون بر نمیاد........................................................
ناشناس
۱۲:۲۵ ۲۸ مرداد ۱۳۹۳
با اقدامات خوب وزارت بهداشت بسياري از معضلها مرتفع شده اند. وزير بهداشت وزير خوبي است وزير قبلي هم همينطور بود اما به دليل عدم اتفاق نظر با رييس نتواست اقدامات فعلي را عملي كند