سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دوره‌های مربیگری جودو زیر نظر فدراسیون و هیئت جودوی ارتش برگزار شد

دوره‌های مربیگری درجه ۲ و ۳ در رشته جودو برای جمعی از قهرمانان و پیشکسوتان جودوی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

 به گزارش حوزه دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران،‌ به نقل از روابط عمومی تربیت بدنی نیروی زمینی ارتش، این دوره‌ها به میزبانی هیئت جودوی آجا در مرکز فرماندهی آموزش‌های هوایی شهید خضرایی نهاجا برگزار شد.  
 
رئیس هیئت جودوی ارتش در این باره گفت: این کلاس‌ها با همکاری مشترک فدارسیون جودو تحت نظر مربیان و مدرسان مجرب فدراسیون برای برترین‌های این رشته در بین کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران صورت گرفت که مشخصا در این کلاس‌ها، آموزش مربیگری درجه ۲ و ۳ در رشته جودو برای ۲۳ نفر از قهرمانان و پیشکسوتان جودوی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.  
 
سرهنگ ماسوری اذعان داشت: افرادی که در این دوره‌ها موفق به اخذ مدرک مربیگری شدند، برای آموزش پایه‌ای جودو به سایر کارکنان پایور در سطح آجا اعزام خواهند شد، هدف از تشکیل این دوره‌ها افزایش سطح توان جسمی و آمادگی رزمی یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران است.  
 
وی ادامه داد: در نظر داریم برای شرکت در مسابقات قهرمانی آجا که در آبان ماه سال ۹۳ برگزار می‌شود نفرات بر‌تر را به منظور شرکت در رقابت‌های نیروهای مسلح آماده کنیم چرا که هیئت جودو آجا علاوه بر تاکید بر موارد آموزشی در این رشته در خصوص شرکت در مسابقات و لیگ بر‌تر کشور نیز برنامه ریزی دارد.  
 
جانشین مدیریت تربیت بدنی نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: تیم جودو آجا در مسابقات قهرمانی سال ۹۲ موفق به احراز مقام اول در سطح پایوران و وظیفه در رقابت‌های نیروهای مسلح گردید و تلاش می‌کنیم که در سال ۹۳ نیز این مقام حفظ شود.  
 
لازم به ذکر است که تیم جودو نیروی زمینی به نمایندگی از ارتش در رقابت‌های لیگ بر‌تر جودو کشور نیز حضور دارند.  
 
سرهنگ ماسوری خبر داد: هیئت جودو ارتش با جذب نفرات قهرمان تیم ملی در زمان خدمت وظیفه سربازیشان در حمایت فدراسیون جودو جمهوری اسلامی ایران نیز کوشا بوده و با ایجاد بستر مناسب برای این قهرمانان به پیشبرد اهداف جودو کشور کمک می‌کند.  
 
وی در پایان از زحمات امیر مجدآرا ریاست سازمان تربیت بدنی ارتش و مسئولین فدراسیون جودو کشور به خصوص از آقایان بلوطی و آرش میر اسماعیلی صمیمانه تشکر و قدردانی کرد.  
 
انتهای پیام/
برچسب ها: دوره ، مربیگری ، ارتش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.