سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع مایحتاج مورد نیاز در بین زلزله زدگان

استاندار ایلام، بر رفع نیازهای ضروری مردم زلزله زده شهرستان آبدانان به ویژه مناطق بخش کلات مورموری و جبران خسارت های وارده تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، محمدرضا مروارید، استاندار ایلام، عصر امروز(27 مرداد) در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی در آبدانان، گفت: با وجود قدرت 6.1 ریشتری این زلزله خوشبختانه هیچ گونه تلفات جانی گزارش نشده و این نخستین باری در کشور است که زلزله ای با قدرت بیش از 6 ریشتر تلفات جانی ندارد.
 
وی، افزود: خوشبختانه تلفات جانی در مناطق زلزله زده تاکنون مشاهده نشده و این زلزله 250 مصدوم داشته که 7 نفر آنها به بیمارستان های مجهز شهرهای اطراف اعزام شده و مابقی به صورت سرپایی مداوا شدند.
 
استاندار ایلام، ابراز کرد: تمامی امکانات استان برای رسیدگی سریع و به موقع به زلزله زدگان بسیج شده و خوشبختانه تمامی زیرساخت های شهری منطقه شامل آب، برق و تلفن وصل شده است.
 
وی، ابراز کرد: خسارات مالی به ساختمان ها و منازل مردم در مناطق زلزله زده بسیار شدید و قابل توجه است و در این خصوص باید ارزیابی های کامل صورت گیرد.
 
مروارید، بیان کرد: گروه ها و کارشناسان ارزیاب در حال بررسی خسارات مالی به مناطق زلزله زده و ساختمان ها و منازل بعد از امداد رسانی و رفع نیازهای اولیه زلزله زدگان به سرعت آغاز خواهد شد.
 
وی، در خصوص تحویل مایحتاج مورد نیاز مردم در مناطق زلزله زده، تصریح کرد: مواد غذایی و دیگر مایحتاج مورد نیاز مردم به اندازه کافی و حتی بیشتر بین مردم توزیع شده است و در این خصوص هیچ گونه کمبودی مشاهده نمی گردد.
 
 
استاندار ایلام، گفت: خوشبختانه کلیه امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی استان برای امدادرسانی و رفع نیازهای مردم منطقه بسیج شده است و به سرعت در حال امداد رسانی و رفع مشکلات و مسائل مردم مناطق زلزله زده می باشند.
 
مروارید، از پیگیری های مکرر رئیس جمهور و هیئت دولت در خصوص زلزله آبدانان خبر داد و افزود: دولت خود را موظف می داند نسبت به جبران خسارات ناشی از زلزله و حمایت از زلزله زدگان از هیچ گونه اقدامی کوتاهی نکند.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.