سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واشنگتن تایمز نوشت؛

" اوباما" برای دخالت نظامی در عراق تحت فشار کنگره است

روزنامه واشنگتن تایمز امروز در مطلبی اعلام کرد که اوباما از طرف کنگره برای دخالت نظامی در عراق تحت فشار است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران روزنامه واشنگتن تایمز در مطلبی اعلام کرد که باراک اوباما رئیس‌جمهور آمریکا برای دخالت نظامی در عراق از طرف کنگره آمریکا تحت فشار است.

این روزنامه می‌نویسد: اوباما با فشار‌های روزافزونی از سوی اعضای کنگره، چه نمایندگان حزب جمهوری خواه و چه دموکرات، برای افزایش دخالت‌های نظامی در عراق مواجه است.

این روزنامه سپس می‌نویسد: اعضای کنگره درباره استراتژی دولت اوباما در قبال داعش در عراق تردید دارند و خواهان این هستند که دولت اوباما عملیات خود را گسترش دهد؛ بطوری‌ که نیروی زمینی به عراق بفرستد و حملات هوایی نیز در سوریه انجام دهد.

این روزنامه همچنین می‌نویسد: مسئولان کاخ سفید گفته‌اند با وجود اینکه نیروهای  تروریستی تهدیدی برای آمریکایی‌ها و منافع آمریکا در خاورمیانه به شمار میروند؛ اما ایالات متحده جنگ گسترده‌ای برضد داعش که بر مناطق وسیعی از سرزمینهای مرکز و شمال عراق و نیز شرق سوریه مسلط شده است، آغاز نکرده است.

این روزنامه می نویسد: برخی اعضای کنگره خواستار نوعی استراتژی‌ به مانند استراتژی رئیس جمهور سابق آمریکا جرج دبلیو بوش برای ضربه گسترده تر علیه داعش شده‌اند.

این روزنامه همچنین در پایان می نویسد: برخی اعضای کنگره معتقدند که ارسال نیروهای زمینی به عراق ضروری شده است ؛ همچنانکه معتقد هستند ضرورت دارد تا حملاتی هوایی به داعش در سوریه انجام شود.



انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.