سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

" تماشاخانه چشمها" در "از آسمان" به تصویر كشیده می شود

مستند "تماشاخانه چشم ها" از سری برنامه "از آسمان" دوشنبه 27 مرداد به روی آنتن شبكه دو می رود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبكه دو، امیر خورشیدی فرد با اعلام این خبر گفت: در مستند «تماشاخانه چشم ها» زندگی مردی روایت میشود که در عملیات والفجر 6 چشمانش به فخر جانبازی روشن شد و از آن روز تا کنون دیدنی هایش، آرزوی چشمان ما هستند. 
 
امیر خورشیدی فرد ضمن گرامیداشت ایام بازگشت آزادگان به میهن اسلامی خاطرنشان كرد: دوربین «از آسمان» در این ایام به سراغ آزادگان عزیز رفته و در این برنامه به زندگی آزادۀ جانباز سعیـد خورشیدی پرداخته خواهد شد. سعیـد خورشیـدی در عملیات والفجر 6 با تنی زخمی به اسارت دشمن در آمد و 18 ماه سخت را در اسارتگاه موصل گذراند. 
 
تهیه كننده این برنامه افزود: خورشیدی از روحیۀ بالا و استقلال قابل توجهی برخوردار بود و پس از بازگشت به میهن اسلامی، با حفظ روحیۀ جهادی خویش تا مقطع کارشناسی ارشد در رشتۀ حقوق ادامۀ تحصیل داد. 
 
از عوامل این برنامه می توان به بابک مهدیزاده (تصویربردار و تدوینگر)، مرتضی اعطاسی (دستیار تصویر)، عباس خورشیـدی فرد (روابط عمومی و امور پژوهشی) و حمیـد بناء (نویسنده) و نادر گوهرسودی (گوینده) اشاره کرد. 
 
«از آسمان» كاری از گروه اجتماعی شبكه دو سیماست كه از شنبه 25 مرداد ساعت 14:50  به مدت سه روز با موضوع بازگشت آزادگان به میهن اسلامی از شبکه دو پخش می شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: مستند ، آسمان ، چشم ، آنتن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.