سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شورای اتاف منطقه 9 برگزار شد

شورای اتاف منطقه 9 با حضور قائم مقام شهردار این منطقه ، معاونین ، ناظر علمی، ناظر اداره پیوست اجتماعی و مدیر اداره پیوست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  ، محمد خبازها قائم مقام شهردار منطقه 9 در این نشست با اشاره به استاندارد سازی هزینه‌ها و پروژه‌ها وبحث اثرات اجتماعی آنها گفت: مطالعه درمورد پروژه‌ها جهت تشخیص اولویت‌ها و ارتقای سطح رضایتمندی شهروندان لازم و ضروری است.


وی در خصوص لزوم اجرای طرح اتاف و تاکید شهردار تهران جهت مطالعه برای پروژه‌ها و ارزیابی آنها اظهار داشت: باتوجه به پروژه‌های فرامنطقه‌ای و تاثیر گذار پیشرو در منطقه 9 به زودی طرح اتاف پروژه‌ها آغاز می شود.


خبازها با اشاره به 4 پروژه‌ای که طرح اتاف برای آنها اجرایی می شود نیز ادامه داد: توسعه و تجهیز فضاهای ورزشی، ورزشگاه‌ نشاط، توسعه و تجهیز سرای محله دستغیب، احداث روگذر و زیرگذر، پل عابر پیاده خیابان دستغیب و ساماندهی میادین و معابر خاص شهر، ساماندهی میدان آزادی ازجمله این پروژه ها بوده و با توجه به عناوین منتخب ، مجریان و ناظران مربوطه انتخاب می شوند.


در ادامه این نشست‌، فاطمه ملک محمدی مدیر اداره پیوست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در مورد لزوم تشکیل شورای تفحص اتاف در مناطق به این نکته اشاره کرد که اتاف فقط مختص به معاونت اجتماعی نبوده و باید تمامی معاونتها، این طرح را اجرا کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: منطقه ، معاونت ، طرح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.