سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد/

پرداخت 200 فقره تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی

مدیرکل كمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت : در چهار ماهه امسال 200 فقره تسهیلات اشتغال به خانواده های تحت حمایت این نهاد پرداخت شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بجنورد، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد خراسان شمالی « امان اله حسین پور» گفت: با همکاری خوب بانک ها در سال گذشته بیش از 4 هزار فرصت شغلی با اعتباری بیش از 270 میلیارد ریال برای مددجویان این نهاد ایجاد شدو بر این اساس هم اکنون بیش از 17 هزار شغل از سوی کمیته امداد خراسان شمالی در سطح استان در حال فعالیت وخدمات رسانی است.

وی افزود : در 4 ماهه امسال نیز بیش از 18 میلیارد ریال اعتبار از محل منابع بانکی وامداد پرداخت شده است که 6/8 میلیارد ریال آن از محل منابع بانکی و بیش از 5/9 میلیارد ریال آن از محل منابع امداد جذب شده است ش .


وی برنامه ریزی در راستای توانمندی اقشار آسیب پذیر جامعه را محور فعالیت کمیته امداد امام دانست وگفت: امید است امسال با همکاری خوب بانک های عامل تمامی 300 میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته به این نهاد جذب و تحول خوبی در توانمندی وخود کفایی خانواده های محروم استان ایجاد شود.
مدیرکل كمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی خاطر نشان کرد: بی شک خودکفا شدن مددجویان در ارتقای سلامت و بهداشت روان، شادابی و نشاط، بالا رفتن منزلت اجتماعی و کمک به چرخه اقتصاد وتولید ناخالص ملی جامعه بسیار مؤثر است.
وی تاکید کرد:از آن جایی که توانمندسازی مددجویان کمیته امداد یکی از برنامه های مهم در رفع محرومیت وفقر است باید تمام دستگاه های مرتبط در این امر مهم، یاری دهنده باشند و مشارکت کنند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.