سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هکر ۱۰۰۰حساب بانکی دستگیر شد

رئیس پلیس فتای استان خراسان شمالی از دستگیری عامل نفوذ به بیش از یک هزار حساب بانکی و سرقت ۹۰۰ میلیون ریال وجه نقد خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سرگرد سهیل خاکشور رئیس پلیس فتای استان خراسان شمالی در این رابطه اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره پرونده کلاهبرداری اینترنتی از شهروندان، بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس فتا استان خراسان شمالی قرار گرفت.

وی بیان داشت: با اقدامات انجام شده توسط مأموران پلیس فتا مشخص شد که کلاهبردار یا کلاهبرداران به صورت ماهرانه با نفوذ به بیش از یک هزار و 100 حساب بانکی شهروندان، اقدام به سرقت وجه از طریق شارژ تلفن همراه کرده‌اند که با توجه به حساسیت موضوع و تعداد شاکیان در استانهای مختلف کشور ، موضوع به صورت ویژه توسط این پلیس پیگیری شد.

رئیس پلیس فتا خراسان شمالی تصریح کرد: با تحقیقات تکمیلی و فشرده مأموران ، فردی در یکی از استانهای غربی کشور شناسایی و پس از چند روز تعقیب و مراقبت پلیسی، در یک عملیات غافلگیرانه حین فروش کارت شارژ دستگیر و جهت تحقیق و سیر مراحل قانونی پرونده به این استان منتقل شد.

سرگرد خاکشور در ادامه اظهار داشت: متهم ابتدا در بازجویی های اولیه منکر بزه انتصابی خود شد لذا با ارائه مستندات کافی توسط پلیس، متهم به نفوذ به بیش از یک هزار و 100 حساب بانکی شهروندان و سرقت بیش از 900 میلیون ریال اعتراف کرد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
حسن
۰۷:۴۲ ۲۹ مرداد ۱۳۹۳
دادا به ما هم یاده بده پول شارژ نداریم فروش موشو ولش
ناصر
۱۹:۰۵ ۲۷ مرداد ۱۳۹۳
دزدپیشرفته؟؟؟؟؟؟