سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

شناسایی 270 طرح اولویت‌دار سرمایه‌گذاری صنعتی و معدنی در آذربایجان غربی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی از شناسایی 270 طرح اولویت‌دار سرمایه‌گذاری صنعتی و معدنی در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه ، جعفر صادق اسکندری در جریان بازدید از سه واحد صنعتی مستقر در شهرک صنعتی شماره یک ارومیه با اشاره به بررسی وضعیت رشته‌های مختلف صنعتی در استان، اظهار کرد: بر این اساس ایجاد واحدهای صنعتی جدید به منظور تکمیل زنجیره‌های تأمین براساس مزیت‌ها و پتانسیل‌های مناطق مورد مطالعه قرار گرفته است.

اسکندری ضمن بازدید از واحدهای صنعتی متالورژی پودر ماد صنعت، شرکت درپوش سازان نوین باختر و واحد تولیدی رنگین پتو، از بخش‌های مختلف این واحدها بازدید کرده و آخرین وضعیت و عملکرد این واحدهای صنعتی و تولیدی را مورد بررسی قرار داد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی پس از این بازدیدها در نشستی مشترک با اشاره به شناسایی 270 طرح اولویت‌دار سرمایه‌گذاری صنعتی و معدنی در استان، گفت: در این میان برخی طرح‌های اولویت‌دار در صنایع پایین دستی، از جمله صنایع پایین دستی پتروشیمی، محصولات فلزی، معدنی و کلر مایع، طرح‌های سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و طرح‌های منطقه آزاد ماکو به عنوان فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان احصاء شده‌‌اند.

اسکندری با بیان این مطلب از شناسایی 47 شرکت و هلدینگ بزرگ سرمایه‌گذار داخلی خبر داد و افزود: اطلاعات مربوط به این شرکت‌ها در قالب بانک اطلاعاتی در اختیار واحدهای متقاضی سرمایه‌گذار قرار گرفته و اقدامات لازم برای انجام مذاکره به منظور جلب نظر سرمایه‌گذاران در بخش‌های مختلف اولویت‌دار انجام می‌گیردش.

برچسب ها: شناسایی ، سازمان ، ارومیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.