سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرتضی طلایی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

شهرداری ضابط قوه قضائیه در رفع معضل بی‌حجابی نیست/ لزوم بسیج همه نهاد‌ها برای رفع این معضل

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری ضابط قوه قضائیه در رفع معضل بی حجابی نیست و باید همکاری سازمانهای مرتبط زیر ساختها لازم فراهم آید.

مرتضی طلایی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در خصوص وضعیت بی حجابی در جامعه و به خصوص شهر تهران شرایط پوشش برخی از مردان را بسیار بدتر از زنان دانست و اظهار داشت: بحث عفاف و حجاب شامل همه افراد بوده و نمی توان رعایت آن را منحصر به زنان دانست ضمن اینکه باید در نظر داشت منشأ بسیاری از مشکلات مردان هستند.


وی با تاکید بر اینکه سلسله اقدامات برای ارتقاء فرهنگ عمومی شهر باید صورت پذیرد ، افزود: همکاری بخش‌های مربوط در زمینه عفاف و حجاب و مجامع صنفی در خصوص ارائه مدهای جوان پسند و مبتنی بر شاخص‌های فرهنگ دینی می‌تواند تا حدی سبب کاهش چالش‌های موجود در این زمینه گردد.


کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه مجموعه اقداماتی در این زمینه درحال انجام است تمامی نهاد‌ها ا ملزم به اجرای برنامه‌هایی مدون در این زمینه دانست و گفت: تمامی ظرفیت‌ها برای رفع این معضل باید بسیج شوند ضمن اینکه شهرداری ضابط قوه قضائیه نبوده و باید با همکاری سازمانهای مرتبط زیرساختهای لازم را فراهم آورد.


طلایی با تاکید بر اینکه نمی توان برای مردم تعیین تکلیف کرد که چه چیز را بپوشند و چه چیز را نپوشند ، خاطرنشان کرد: اما در عین حال می‌توان با ارائه مدلهای زیبا، قدرت انتخاب را برای افراد ایجاد نمود و آنان را به پوشش‌های مبتنی بر ضوابط اسلامی و جذاب ترغیب نمود.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: همکاری ، ظرفیت ، تکمیل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.