سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انهدام پاتوق خرده فروشان شیشه/ کشف 795 گرم شیشه از لباس های پسر مواد فروش

پاتوق خرده فروشان شیشه در پایتحت منهدم شد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران؛ در اجرای طرحهای مبارزه با فروشندگان مواد صنعتی و روان گردان به ویزه شیشه عوامل تجسس مطلع شدند یکی از فروشندگان مواد مخدر به هویت "شاهین" در محدوده خیابان هاشمی و 21 متری جی اقدام به پخش و توزیع شیشه در اوزان مختلف نموده و خرده فروشان محله را تغذیه می نماید.

در بررسی انجام شده مشخص گردید نامبرده در آدرس خیابان هاشمی سکونت داشته و آنجا را تبدیل به پاتوق خرده فروشان شیشه نموده است و ساعت 6 صبح 21 مردادماه اکیپی از عوامل تجسس و اطلاعات به موقعیت اعزام و با استفاده از شیوه و شگردهای پلیسی با کمین کردن در آدرس فوق فردی معتاد در حال پرسه زنی روبروی پلاک مورد نظر را مشاهده کردند که بلافاصله وی دستگیر شد.

متهم اظهار داشت: جهت خرید مواد به جلوی درب منزل "شاهرخ" آمده است تا شیشه بخرد که درب منزل وی زده شد و فردی معتاد درب را باز نمود و تعدادی معتاد در طبقه اول حضور داشتند که از یکی از آن افراد در مورد "شاهین" سوال شد که مشخص شد در طبقه دوم پاتوق نموده است و در حال حاضر مواد در اختیار دارد و  وی نیز دستگیر شد.

در بازرسی از لباسهای وی یک کیسه پلاستیکی شیشه حاوی مقدار 795 گرم شیشه کشف و ضبط گردید .

سرهنگ محمدامین ارباب پور  رییس کلانتری 119 مهرآباد جنوبی درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: متهم  به همراه مواد مکشوفه به کلانتری منتقل شد و پس از تحقیقات مقدماتی جهت بررسی بیشتر در اختیار ماموران مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ قرار گرفت.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.