سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دانش آموز ملی پوش هندبال: سطح فنی بازیکنان ایرانی از خیلی از آسیایی‌ها بالاتر است

دانش آموز ملی پوش تیم هندبال اصفهان معتقد است سطح آمادگی جسمانی بازیکنان ایران نسبت به کشورهای آسیایی پایین تر است اما از نظر فنی و تکنیکی نسبت به بسیاری از آن‌ها برتری دارند.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران،، افسانه بهجت‌آبادی که با تیم هندبال اصفهان در بیست و پنجمین دوره مسابقات قهرمانی دانش آموزان دختر مقطع دوم متوسطه کشور در مشهد حضور یافته، اظهار کرد: با آمادگی کامل به مشهد آمده‌ایم و با توجه به قهرمانی دانش آموزان دختر مقاطع ابتدایی و متوسطه اول اصفهان در مسابقات هندبال، همه از ما توقع قهرمانی دارند و برای اول شدن به میدان می رویم.

وی با تاکید بر اینکه اصفهان مهد هندبال ایران بوده و همیشه نمایندگانی در تیم ملی دارد، خاطرنشان کرد: تیم‌های هندبال این استان در رده‌های مختلف همیشه عملکرد خوبی داشته و می توانند ملی‌پوشان بیشتری داشته باشند و امیدواریم از این پس توجه بیشتری به هندبالیست‌های اصفهانی بشود.

وی که حدود یکسال است به عضویت تیم ملی نوجوانان درآمده، گفت: سال گذشته در مسابقات نوجوانان آسیا و مقدماتی جهانی در تایلند حضور یافتیم اما متاسفانه به دلایلی که گفتم موفق به کسب مقام و راهیابی به مسابقات جهانی نشدیم. فاصله هندبال بانوان ایران با کشورهایی مثل کره جنوبی، ژاپن و قزاقستان بسیار زیاد است اما از نظر فنی از کشورهایی مثل چین، آذربایجان، تایلند و ازبکستان پیشی گرفته ایم و تنها از نظر بدنی و آمادگی جسمانی از آنها ضعیف تر هستیم.

بهجت آبادی در پاسخ به این سوال که آیا فعالیت در رشته هندبال برای بانوان سخت نیست، تصریح کرد: اگر در هرکاری تلاش کنیم موفق می شویم چون خواستن توانستن است و با اینکه هندبال رشته ای قدرتی و سرعتی است اما بانوان ایران به خوبی از پس آن برمی آیند.

این ملی پوش هندبال یادآور شد: اگر در رشته هندبال برنامه ریزی دقیقی داشته باشیم، تیم ها را از پایه تقویت کنیم و فدراسیون هم حمایت های خوبی داشته باشد به طور قطع در این رشته هم به موفقیت های چشمگیری می‌رسیم.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.