سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همراه با كاوه خداشناس در "دیده شو" شبكه دو

برنامه نوجوان محور "دیده شو" دوشنبه 27 مرداد، میزبان كاوه خداشناس از بازیگران عرصه سینما و تلویزیون خواهد بود.

به گزارش  حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبكه دو، مسعود ساكت اف با اعلام این خبر خاطرنشان كرد: همانطور كه از قبل اعلام كرده ایم این برنامه روزهای شنبه و یكشنبه با اجرای مسابقه «دانش» میزبان آقاپسرهای نوجوان است كه این هفته با موضوع «استعمار و نفت» سلسله سؤالاتی را برای شركت كنندگان حاضر در برنامه مطرح میكند. روزهای سه شنبه و چهارشنبه با اجرای مسابقه «پیشه» لحظات شاد و مفرحی را برای نوجوانان به ارمغان می آورد كه سه شنبه ها مختص نوجوانان پسر و چهارشنبه ها مختص نوجوانان دختر است.

تهیه كننده این برنامه افزود: روزهای دوشنبه هم با دعوت از بازیگران و چهره های علمی و اجتماعی سعی میكنیم نوجوانان را با حرفه‌ها و مشاغلی كه علاقه مندند در آینده به آن مشغول شوند، آشنا كنیم كه دوشنبه این هفته میزبان كاوه خداشناس (از بازیگران عرصه سینما و تلویزیون) خواهیم بود تا با حضور در استودیوی این برنامه پیرامون «نوجوانان و بازیگری» مطالبی را برای مخاطبان بالاخص نوجوانان مطرح كند.

كاوه خداشناس پنجم آبان سال 59 چشم به جهان گشود. او دانش آموخته دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران مرکز در رشته نمایش است و از اساتیدش می توان به حمید سمندریان و فردوس حاجیان اشاره کرد. او تجربه موسیقی، عکاسی، نقد هنری و دستیاری کارگردانی را در کارنامه خود دارد و در كارنامه هنری خود ایفای نقش در فیلمهای سینمایی «خداحافظ رفیق» و «بابا عزیز» و ایفای نقش در فیلم‌های تلویزیونی «همه خانواده من»، «دولت مخفی»، «عملیات 125 (هر سه سری)»، «رستگاران»، «پول كثیف»، «بانو»، شب مهتاب»، «آسمان همیشه ابری نیست» و «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» را دارد.
 
«دیده شو» كاری از گروه نوجوان شبكه دو سیماست كه از شنبه تا پنجشنبه ساعت 18:30 از شبكه دو پخش می‌شود.


انتهای پیام/
برچسب ها: شبکه ، دو ، بازیگران ، آسمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
پری سا
۲۳:۴۴ ۳۰ مرداد ۱۳۹۳
منم امروز واسه سومین بار مهمونشون بودم...‎:D‎:D
بعلی...‎‎:)‎