سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جنایت جدید داعش در سوریه؛

اعدام 700 تن از اعضای یک قبیله در سوریه / 150 تن نیز ربوده شدند

گروه تروریستی داعش پس از آنکه 700 تن از اعضای قبیله "شعیطات" را در سوریه اعدام کردند، 150 تن از اعضای این قبیله را نیز ربودند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری العهد،  پس از اینکه روز گذشته خبرهایی مبنی بر اینکه داعش حدود 700 تن از اعضای قبیله "شعیطات" را در شمال شرق سوریه اعدام کرده منتشر شد، گزارش شده است که این گروه تروریستی 150 تن از افراد این قبیله در ریف دیرالزور سوریه را نیز ربوده است.

گزارشها حاکی از آن است که 3 تن از افراد ربوده شده  زیر شکنجه جان باخته‌اند و نگرانی‌ها از این است که داعش اقدام به کشتن تمامی این افراد کند.

از سوی دیگر نیز نیروی هوایی ارتش سوریه اقدام به بمباران پایگاههای داعش در میدان نفتی "عمر" در ریف دیر الزور کرده و خسارتهای فراوانی به آنها وارد ساخته است؛ همچنین ارتش سوریه چندین پایگاه‌ داعش در روستای "دابق" در حومه حلب را نیز بمباران نمود که منجر به کشته ومجروح شدن تعداد زیادی از اعضای این گروه تروریستی شد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
sadunsbs
۱۲:۳۱ ۲۷ مرداد ۱۳۹۳
درحقیقت این جنگها که ازایران اسلامی شروع وبه کشورهای دیگرسرایت کرده است جنگ جنگ اسلام وکفراست زمان امام حسین ع ومعاویه درنظربگیریدهمینطور بودباید سپرمحکمی درمقابل کفرباشیم انشاءالله
مهرداد
۱۱:۵۴ ۲۷ مرداد ۱۳۹۳
یعنی دوس دارم دست مو بهشان برسه
خواهشا ضعیف کش هاره بزرگشان نکنن