سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جشنواره مشکات 3 در منطقه‌ی 10برگزار می‌شود

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه‌ی10 از برگزاری سومین جشنواره‌ی مشارکت برای افزایش مهارت شهروندان از حداکثر ظرفیت‌های محلی خبر داد.

 سید جواد حسینی معاون امور اجتماعی و فرهنگی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، ضمن اعلام این خبر با  تأکید بر اهمیت گسترش و ادامه‌ی آموزش‌های شهروندی گفت: جشنواره‌ی مشکات با هدف توانمندسازی شهروندان، افزایش دانش آن‌ها نسبت به مسائل شهری و ارتقای فرهنگی شهرنشین و ارائه‌ی راهکارهای مناسب برای کاهش معضلات شهری از دیدگاه شهروندان در بخش‌های مختلف در تهران در 2 سال گذشته برگزار شده است.

وی در ادامه با اشاره به تجدید اجرای این جشنواره در سال جاری افزود: ترغیب حس مشارکت شهروندان در انجام امور شهری، استقبال خوب اهالی از برگزاری جشنواره‌های شهری و مشارکتی که برای اجرای آن در رده‌های سنی در سال‌های گذشته دیده شده این نیاز را ایجاد کرد تا دور سوم این جشنواره برای تکمیل آموزش‌های دوره‌های قبل و فراهم کردن امکان فرصت دوباره برای علاقمندان به شرکت در امور اجتماعی در 6 محور در 374 محله‌ی شهر تهران برگزار شود.

حسینی تصریح کرد: از مهم‌ترین موضوعات جشنواره مشکات محیط زیست شهری،حمل و نقل ترافیک، ایمن‌شهری، حقوق و تکالیف شهروندی، سیما و هویت شهری و اقتصاد خانواده و شهر است که علاقمندان می‌توانند در آن شرکت کنند.  

وی در پایان خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان آثار خود را در قالب نقاشی، خاطره نویسی و  انشاء در رده‌ی سنی کودکان، و عکس کاریکاتور، طراحی،  داستان، ایده‌خلاقانه و فیلم در رده‌ی سنی بزرگسالان تهیه و به نزدیک‌ترین سرای محله سکونت خود ارسال کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: جشنواره ، مشکات ، افزایش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.