سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

Z97X-GAMING 3 یک مادربرد ارزشمند از گیگابایت

مادربرد Z97X-GAMING 3 محصول شرکت گیگابایت یکی از بهترین انتخاب ها برای گیمرها است. دلیلی که این مادربرد را خاص کرده کارایی بسیار زیاد و حرفه ای آن در کنار قیمت مناسب است.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات؛ چراکه معمولا مادربردهای مخصوص گیمینگ قیمت بالاتری نسبت به مادربردهای معمولی دارند و این قیمت بالا به دلیل امکانات و قابلیت های بسیار زیادی است که در آنها وجود دارد. اما در نهایت بسیاری از این امکانات تنها در مواقع خاصی مورد استفاده قرار می گیرند. گیگابایت با استفاده از تجربیات بالایی که در طراحی مادربردهای حرفه ای مخصوص گیمینگ دارد، نیازهای گیمرها را بررسی کرده و فقط امکانات مهم و کلیدی را در ساخت مادربرد Z97X-GAMING 3 لحاظ کرده است.
مادربرد Z97X-GAMING 3  از لحاظ صوتی در سطح بالایی از کیفیت قرار دارد و مجهز به فن اوری GIGABYTE AMP-UP AUDIO  می باشد. یکی از خصوصیات این فن آوری تعبیه چیپ صوتی مخصوص هدست های گیمینگ است.


 هدست های حرفه ای گیمینگ از فرکانس صوتی بسیار بالایی برخوردارند که این مادربرد به خوبی از آنها پشتیبانی می کند. از دیگر امکانات GAMING 3 چیپ شبکه KillerE2200 است که این موقعیت را برای گیمر ها فراهم کرده تا سرعت و کیفیت در اتصال به شبکه را در بازی های خود تجربه کنند. به کمک این چیپ شبکه و امکانات آن کاربر می تواند الویت مصرف پهنای باند را بین نرم افزار ها و بازی های خود تغییر دهد و این امر بسیار به گیمرهایی که علاقه به بازی های آنلاین دارند کمک می کند. چیپ شبکه Killer E2200 دارای قابلیت جامبو فریم است که باعث می شود کاربر فایل های تصویری با حجم بالا را تا سه برابر سریعتر تماشا کند.
برتری این مادربرد در پشتیبانی 2 مسیره SLI  و3 مسیره CrossFire برای دسترسی به کارایی گرافیکی بالا برای اجرای بازی های روز می باشد. پشتیبانی از M2 Connector که اجازه انتقال فایل ها را از SSD با سرعت 10 گیگابیت در ثانیه می دهد نیز از دیگر امکانات این مادربرد است. نرم افزار GAME CONTROLER که توسط گیگابایت طراحی شده نیز این قابلیت را به گیمرها می دهد که برای خود کلید های دسترسی سریع و ترکیبی تعریف کنند تا بتوانند فرامین پیچیده و متعدد در برخی بازی های آنلاین را به سرعت و تنها با فشار یک کلید صادر کنند. طراحی ظاهری Z97X-GAMING 3 نیز بسیار جذاب است و از ترکیب یک برد کاملا مشکی با سینک های خنک کننده قرمز رنگ تشکیل شده است و سازگاری خوبی با فضای بازی های رایانه ای دارد.
گزارش از: حسین عالیان

برچسب ها: دریچه ، گیگابایت ، gaming 3 ، z97x
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.