سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

افتتاح کارخانه تمام اتوماتیک اسفالت قم

کارخانه آسفالت تمام اتوماتیک و پیشرفته آسفالت و کارخانه تولید جداول بتنی وت پرس در قم افتتاح شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم؛ کارخانه آسفالت تمام اتوماتیک و پیشرفته آسفالت و کارخانه تولید جداول بتنی وت پرس  با حضور حجت‌الاسلام آتش‌زر رئیس شورای شهر قم، سید حسن رضوی معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری قم، محمد دلبری شهردار قم و جمعی از مدیران استانی و مسئولان شهرداری  افتتاح شد.

 در این کارخانه که در محل مجتمع تولید آسفالت شهرداری قم راه اندازی شده است پیشرفته‌ترین تکنولوژی حال حاضر کشور در تولید آسفالت به کار گرفته شده است.

 ظرفیت تولید این کارخانه 240 تن در ساعت بوده و بدون احتساب هزینه زمین برای راه اندازی کارخانه آسفالت 125 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

 با راه اندازی این کارخانه علاوه بر ارتقا کیفی محصولات تولیدی و کاهش هزینه‌ها، برای 100 نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم اشتغال ایجاد می‌شود.

 در این کارخانه استانداردهای زیست محیطی روز اروپا مورد استفاده قرار گرفته است و میزان آلودگی ناشی از این حداکثر 20 میلی گرم بر مترمکعب است.

 کارخانه تمام اتوماتیک آسفالت قم از معدود کارخانه‌های آسفالت کشور است که به تجهیزات بازیافت تراشه‌های آسفالت مجهز شده و علاوه بر این می‌تواند در تولید محصول خود قیرپلیمری نیز استفاده کند.

در این کارخانه سیلوهایی با ظرفیت 200 تن ایجاد شده و در این سیلوها امکان نگهداری آسفالت در مدت زمان 24 ساعت بدون کاهش کیفیت فراهم شده است.


انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
عاطفه
۱۵:۴۰ ۲۶ مرداد ۱۳۹۳
خداکنه این مونوریل ومتروهم زودافتتاح بشه هرچند2-3ساله درگیرمخالفت مسئولینه.فکرکنم زمان نوه هامون افتتاح بشه!شاید