سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری /

دیدار با ملی پوشان شمشیربازی مازندران

دبیرهيات شمشبربازی مازندران از حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان در اردوی تیم ملی شمشیربازی خبر داد.

رمضانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری گفت: برای ایجاد انگیزه و روحیه ملی پوشان احمد سعادتمند مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با حضور در اردوی تیم ملی از تمامی شمشیربازان تیم ملی تجلیل کرد.

وی با اشاره به ملاقات مدیرکل ورزش و جوانان مازندران و مسئولان هیئت شمشیربازی استان با باقرزاده رئیس فدراسیون افزود : سعادتمند نیز پاداش ویژه به مجتبی عابدینی و سید صادق عابدی به عنوان دو شمشیرباز مازندرانی در اردوی تیم ملی برای تمامی ملی پوشان نیز جایزه در نظر گرفتند.

دبیرهئت شمشبربازی مازندران تصریح کرد : این هدایا و پاداش به همت اداره کل ورزش و جوانان و هیئت شمشیربازی استان برای ملی پوشان شمشیربازی در نظر گرفته شد که فکر می کنم در آستانه بازی های آسیایی اینچئون حرکت بسیار ارزشمندی بود.

رمضانی گفت: با اشاره به اینکه تیم ملی شمشیربازی برای حضور در بازی های آسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی آماده می شود، ابراز داشت: تاکنون حضور عابدینی و عابدی به عنوان دو شمشیرباز مازندرانی به این مسابقات قطعی شده است.

وی از کسب مدال برنز شمشیرباز مازندرانی در مسابقات نوجوانان کشور خبر داد و افزود: مسابقات شمشیربازی نوجوانان کشور که به میزبانی تهران در سالن ورزشی شهید کلاهدوز برگزار شد، شاهین قاسمی از مازندران به مقام سومی اسلحله اپه رسید./ب

برچسب ها: دیدار ، شمشیر ، مازندران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.