سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سجادي: پاداش هاي قهرماني 3 سال به تعويق افتاد؛

بازدید سجادی از تمرین عصر تیم ملی بسکتبال

سجادی معاون وزیر ورزش و جوانان روز گذشته جهت بازدید از تمرین تیم ملی بزرگسالان در تالار بسکتبال آزادی حضور یافت.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، آخرین تمرینات تیم ملی بسکتبال جهت حضور در جام جهانی اسپانيا در حال پیگیری است. نصراله سجادی به همراه محمود مشحون رئيس فدراسيون بسكتبال روز گذشته در نشستی صمیمانه ضمن بازدید از تمرین تیم ملی، دقایقی با ملی پوشان صحبت كرد.

 سجادی  گفت:خیلی خوشحالم که در جمع شما حضور دارم، تصمیم داشتم زودتر از این در تمرینات حضور داشته باشم اما به دلایلی این امر میسر نشد. بسکتبال در سال های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته که این حاصل تلاش بازیکنان ،کادرفنی و مدیران فدراسیون بسکتبال می باشد.

وي بيان کرد: 3 سال است که مراسم تجلیل از قهرمانان به تعویق افتاده و ما وارث این موضوع هستیم. پیگیر های لازم را نیز انجام داده ایم تا در شهریور  پاداش ها داده شود.بسکتبال مسابقات جام جهانی و آسیایی اینچئون را پیش رو دارد و امیداوم به آنچه استحقاقش را دارید دست پیدا کنید .تیم بسیار خوبی دارید که نقطه عطفی در بسکتبال است مسابقات پیش رو هم زمان مناسبی برای افتخارآفرینی دوباره است.

قهرمانی های که که شما تا کنون و در آینده رقم زدید نام شما را در تاریخ ورزش ماندگار خواهد کرد شما قهرمانان برای ما و ملت ایران عزیز و قابل احترام هستید ورزش بسکتبال همواره از نظر فنی و اخلاقی زبانزد بوده و هستید و امیدوارم که با آمادگی کامل در مسابقات شرکت نمایید.

سجادي پيش از تمرين بزرگسالان با تيم ملي جوانان زير 18 سال هم ديدار كرد. اين تيم امروز براي شركت در مسابقات قهرماني آسيا امروز راهي دوحه قطر شد.

معاون وزير ورزش تا پايان تمرينات عصر،‌ نظاره گر كار ملي پوشان بود.

انتهای پيام/
برچسب ها: بازدید ، سجادی ، تیم ، بسکتبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.