سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

آزادگان سرافراز؛ نمادهای ایستادگی ملت ایران

آزادگان سرافراز، نمادهای ایستادگی ملت ایران هستند.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان چهارمحال و بختیاری در بیانیه ای به مناسبت 26 مرداد؛ سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، از آزادگان به عنوان نمادهای ایستادگی ملت ایران یاد کرد.

در این بیانیه آمده است: 26 مرداد یادآور کسانی است که با ایستادگی و مقاومت، دفتر زرین دفاع مقدس را زینتی مضاعف داده و در بند اسارت نیز دست از مجاهدت نکشیدند و قاصد آرمان های آسمانی انقلاب و اسلام ناب شدند.

این بیانیه می افزاید: آزادگان از آزمون دشوار مصائب سربلند بیرون آمدند و خانواده های آنان نیز رنج فراق را ایثارگونه بر دوش کشیدند تا در چنین روزی انتظار به سر رسید و صبح وصال دمید.

در پایان بیانیه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت 26 مرداد؛ سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، آمده است: صلابت آزادگان، نشانه ایستادگی ملتی بزرگ است که در طول تمام این سال ها در برابر انواع و اقسام دشمنی ها و توطئه ها سر خم نکرده و خورشید ولایت را چراغ راه سعادت خویش قرار داده اند .

اولین گروه آزادگان سرافراز ( اسرای جنگی دفاع مقدس )، پس از سال‌ها اسارت در اردوگاه ها و زندان هاي مخوف رژيم بعثي صدام در کشور عراق، در تاریخ 26 مرداد سال 1369 به میهن اسلامی وارد شدند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.