سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهسازی 107000 متر مربع از محدوده منطقه4

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 4 تهران از پخش 14000 تن آسفالت در سطح معابر خبر داد و گفت: در تیر ماه سال جاری، 107000 متر مربع از محدوده منطقه بهسازی و مناسب سازی شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، محمد شیری با اعلام این خبر گفت: در تیر ماه سال جاری اهم فعالیت های این معاونت در 6 بخش شامل لکه گیری هندسی، مرمت نوارهای حفاری، روکش مکانیزه، تراش مکانیزه، روکش دستی و همچنین آسفالت اساسی در محلات 20 گانه منطقه اجرا و به پایان رسید.

وی افزود: در این طرح یک ماهه 7000 متر مربع از معابر منطقه با پخش 1200 تن آسفالت به صورت دستی و هندسی بهسازی و مناسب سازی شد.

شیری اضافه کرد: با توجه به پایان عملیات حفاری در برخی از معابر منطقه 4 و به منظور رفاه حال شهروندان، طرح فوریتی آسفالت نوارهای حفاری در فضایی به مساحت 4700 متر مربع انجام شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 4 با اشاره به روکش مکانیزه معابر در تیر ماه سال جاری گفت: به منظور تسریع در عبور و مرور خودروها 1500 تن آسفالت در فضایی به مساحت 15000 متر مربع در معابر محلی و بزرگراهی پخش شد.

وی در ادامه از پیشرفت 80 درصدی سرویس های بهداشتی جنگل لویزان خبر داد و افزود: سرویس های بهداشتی 12 چشمه سایت 125 هکتاری نیز با 80 درصد پیشرفت فیزیکی در دست اقدام است.

شیری خاطر نشان کرد: اجرای عملیات مرمت و توسعه اضافه بنای کتابخانه ولیعصر(عج) با 95 درصد پیشرفت فیزیکی و اجرای عملیات احداث و تکمیل مناره مساجد سطح منطقه  با 30 درصد پیشرف فیزیکی از دیگر اقدامات حوزه معاونت فنی و عمرانی منطقه 4 در 6 ماهه نخست سال جاری است.

انتهای پیام/
برچسب ها: شهرداری ، آسفالت ، معابر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.