سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرگوسن به منطقه جنگی تبدیل شد

ورود خودروهای زرهی به خیابان‌ها/ شلیک گاز اشک آور به سوی تظاهرکنندگان + تصاویر

با آغاز منع آمد و شد و بی توجهی تظاهرکنندگان به هشدارهای پلیس، فرگوسن آمریکا به منطقه جنگی تبدیل شد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه یو اس ای تودی، پلیس آمریکا به سمت تظاهرکنندگانی که پس از آغاز اجرای مقررات منع آمد و شد هنوز در خیابانهای شهر فرگوسن در ایالت میسوری باقی مانده اند ، گار اشک آور شلیک کرد.

منابع خبری و شاهدان اعلام کردند با وجود آغاز مقررات منع آمد و شد در شهر آشوب زده فرگوسن در ایالت میسوری امریکا ، گروهی از تظاهر کنندگان خشمگین هنوز هم در خیابانهای شهر باقی مانده اند و به شعار دادن در اعتراض  به قتل نوجوان سیاهپوست به دست مامور  پلیس ادامه می‌دهند. 



گزارش ها نشان می دهد پلیس درحال شلیک گاز اشک اور به تظاهرکنندگان است.

در حالیکه دقایقی از آغاز اجرای مقررات منع آمد و شد در شهر فرگوسن می گذرد ، گزارشها حاکیست صدها تن از معترضان همچنان در زیر بارش شدید باران در خیابانها باقی مانده اند و شعار می دهند :"عدالت وجود ندارد ، صلح و آرامش وجود ندارد،  مقررات منع آمد و شد نمی خواهیم".  برخی دیگر نیز  از شعار دهندگان می خواهند به سمت نیروهای پلیس که در نزدیک آنها موضع گرفته اند ، نزدیک نشوند . 



پلیس شمار معترضانی که هنوز خیابانها را ترک نکرده اند بالغ بر 150 تن برآورد کرده است.


این در حالیست که رئیس پلیس گشت فرگوسن اعلام کرد که حداقل 40 مامور اف.بی.آی برای آغاز بررسی‌های لازم در خصوص علل قتل نوجوان 18 ساله سیاه‌پوست به شهر فرگوسن واقع در ایالت میسوری وارد شده‌اند.

بنا به گفته این مقام پلیس، ماموران اف.بی.آی در حال تکمیل اطلاعات خود پیرامون حادثه مذکور از طریق گفتگو با شاهدان عینی هستند.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
وحید
۱۵:۰۳ ۲۶ مرداد ۱۳۹۳
شاشیدم به خبرتون