سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/ در سه ماهه نخست امسال:

کاشت 16 هزار و 800 اصله درخت در نقاط مختلف شهر شهرکرد

16 هزار و 800 اصله درخت در سه ماهه نخست امسال با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و 16 میلیون ریال در نقاط مختلف شهر شهرکرد کاشته شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری شهرکرد، از وجود 51 پارک فعال با مساحتی بالغ بر 4/82 هکتار و شامل 35 پارک همسایگی و محلی و 16 پارک شهری در شهرکرد و چالشتر خبر داد و گفت: 22 مورد از این پارک ها دارای محوطه بازی می باشد.

مجید جلالی همچنین از پیشرفت 10 درصدی توسعه فضای سبز بلوار کمربندی از میدان کوهرنگ تا سه راه دانشگاه شهرکرد هم خبر داد و گفت: این طرح، با اجرای سیستم آبیاری تحت فشار، کاشت چمن و درختکاری و گلکاری، تا آخر شهریور به اتمام می رسد.
وی، از کاشت 16 هزار و 800 اصله درخت در سه ماهه نخست امسال با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و 16 میلیون ریال در نقاط مختلف شهر شهرکرد خبر داد.

جلالی افزود: در سه ماهه نخست امسال همچنین دو هزار و 200 اصله درختچه و گل دائم، 19 هزار گلدان گل فصلی، 2 هزار و 580 جعبه گل فصلی و 1600 گلدان رز در با اعتباری بالغ بر 465 میلیون ریال در شهرکرد کاشته شد.

وی، ارقام گل های دائم را لیروپ، مغربی، پاپیتال و پامپاس گراس، ارقام درختچه ها را وینکا، یوکا و آبشار طلا، ارقام گل های فصلی را بنفشه، مینا، جعفری، اطلسی، کوکب کوهی، کوکب بذری، ابری آبی، مروارید و ابری نقره ای و ارقام گل رز را از نوع رز هفت رنگ برشمرد.

مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری شهرکرد با بیان اینکه این گیاهان در پارک ها، میادین، لچکی ها، بلوارها و فضای سبز سطح شهر کاشته شد، از شهروندان خواست با حفظ و نگهداری از گیاهان، ما را در داشتن شهری زیباتر همراهی کنند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.