سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس پارک علم و فناوری استان مازندران خبرداد

کمبود فضای فیزیکی مهمترین چالش پارک علم و فناوری مازندران است

کمبود فضای فیزیکی جهت استقرار شرکتهای دانش بنیان مهمترین چالش پارک علم و فناوری مازندران است.

علی معتمدزادگان رئیس پارک علم و فناوری مازندران درگفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران  گفت:‌ با اشاره به نقش و جایگاه پارک‌های علم و فناوری در توسعه فعالیت های فناورانه و حمایت از ایده ها و نخبگان جامعه ، کمبود فضای فیزیکی جهت استقرار و حمایت از شرکت های دانش بنیان را به عنوان مهمترین چالش پیش روی پارک فناوری استان مازندران دانستند.  

وی افزود :‌ نقش رسانه های مجازی و نوشتاری از جمله روزنامه ها را در انعکاس واقعیت های جامعه بخصوص در تبیین جایگاه و عملکرد پارک علم و فناوری در جهت اشتغال زایی و کاهش نرخ بیکاری را بسیار مهم ارزیابی کردند.  

معتمدزادگان تصریح کرد :‌ باید جوانان مازندرانی حتی در دورترین نقاط استان و روستاههای رامسر تا شرقی ترین نقطه براحتی بتوانند ایده های خلاقانه خود را مطرح و از حمایت های پارک فناوری استان مازندران بهره مند گردند. 

وی اظهار داشت :‌ از اینرو دغدغه جوانان در کل استان دغدغه ماست چنانچه افزایش سهم بودجه توسعه فناوری در سبد بودجه ای وزارت علوم  و استفاده از ظرفیت بخش های خصوصی و خیرین را در امر توسعه فناوری و افزایش کمی و کیفی شرکت های دانش بنیان از اهداف مهم پارک در سطح کلان است.


انتهای پیام/  

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.