سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با بازی مشایخی ، چمن ماه ، مظلومی و حجازی؛

تصویربرداری "بیداری" به پایان رسید

تصویربرداری فیلم داستانی نیمه بلند «بیداری» به نویسندگی و کارگردانی «بهمن کامیار» در تهران به پایان رسید.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فیلم «بیداری» این اثر در مدت زمان حدود 40 دقیقه تولید شده و فیلمنامه آن با محوریت اجتماعی داستان یک فیلمنامه نویس جوان را روایت می کند که برای ساخت اثرش به دنبال سرمایه گذار می گردد و در این مسیر با معضلات و مشکلات بسیاری مواجه می‌شود.

همچنین بهمن کامیار تهیه کنندگی این اثر را نیز بر عهده دارد و در این فیلم بازیگرانی چون جمشید مشایخی، میرطاهرمظلومی، چکامه چمن ماه، هستی مهدوی فر، صدرالدین حجازی،سوگل خالقی، شهرزاد بخشی و فریناز صفوی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

بنابر این گزارش تصویربرداری «بیداری» در لوکیشن‌های مختلفی در تهران به انجام رسیده و بزودی تدوین و انجام مراحل فنی آن آغاز می شود و برای حضور در جشنواره های مختلف آماده خواهد شد که بنا به گفته تهیه کننده و کارگردان این اثر، نخستین جشنواره‌ای که مدنظر آنها قرار دارد فستیوال ساندنساست که هرساله در ماه ژانویه در ایالات متحده برگزار می‌شود.

از دیگر عوامل این فیلم می توان به فرزاد ظریفی مدیربرنامه ریزی و دستیار اول کارگردان، سوگل خالقی مجری طرح، نادر حمیدی طراح چهره پردازی، محمد آل احمد طراح صحنه و لباس، ایرج نوذری مدیر صدابرداری و مجتبی سعادت مدیر تولید اشاره کرد.

انتهای پیام/ اس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.