سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری کیف قاپ های حرفه ای در یاسوج/ دزدی برای تامین هزینه مواد مخدر

رئیس پلیس آگاهی استان کهکیلویه و بویر احمد از دستگیری 2 کیف قاپ و مالخر در مرکز این استان و اعتراف به 5 فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ جعفری‌نژاد رئیس پلیس آگاهی استان کهکیلویه و بویر احمد در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: ‌به دنبال افزایش کیف قاپی در سطح به ویژه در ماه‌های اخیر موضوع در دستور کار مأموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان کهکیلویه و بویراحمد قرارگرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان کهکیلویه و بویر احمد ادامه داد: در ادامه پس از بررسی در پرونده‌ها، یکی از سارقان سابقه دار شناسایی و توسط ماموران به پلیس آگاهی استان منتقل شد.

وی در ادامه عنوان کرد: متهم به 5فقره کیف قاپی با هم دستی شخصی دیگر که متهم ردیف دوم بود اعتراف کرد که وی نیز دستگیر  شد.

جعفری نژاد بیان داشت: متهمان اعتراف کردند اموال مسروقه را پس از سرقت به 2 مالخر که یکی از آنان دارای مغازه طلافروشی در یاسوج است می‌فروختند که این 2 مالخر هم دستگیر و با راهنمایی متهمان محل‌های سرقت و مالباختگان شناسایی و مقداری از اموال مسروقه کشف و به مال باختگان تحویل داده شد.

سرهنگ جعفری‌نژاد تصریح کرد: متهمان پس از تحویل به مراجع قضایی روانه زندان شدند.

رئیس پلیس استان کهکیلویه و بویراحمد  علت ارتکاب جرم از سارقان را بیکاری، نیاز مالی، تأمین مواد مخدر و بی توجهی مال باختگان به هشداهای پلیس اعلام کرد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.