سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه‌اندازي پرواز خرم‌آباد- عسلويه از مهر ماه امسال

پرواز خرم‌آباد- عسلويه از اول مهر ماه امسال توسط شركت هواپيمايي تابان راه‌اندازی می‌شود.

به‌گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، هوشنگ بازوند استاندار لرستان در بازديد سرزده از پروژه‌هاي عمراني فرودگاه خرم‌آباد از هماهنگي‌هاي انجام شده با شركت هواپيمایي تابان برای انجام پرواز خرم‌آباد- عسلويه و بالعكس از مهر ماه امسال خبر داد.

بازوند گفت: با توجه به حجم بالاي تقاضا براي مسافرت هوایي به عسلويه، رايزني‌هاي بسياري با شركت‌هاي هواپيمایي صورت گرفت و در نهایت با شركت هواپيمایي تابان براي برقراري اين پرواز توافق لازم صورت گرفت.

وی افزود: مقرر شده‌است پرواز در این مسیر به‌صورت دو پرواز رفت و برگشت در هفته انجام شود.
پروژه تطويل باند، استريپ سازي، توسعه پاركينگ هواپيما و ساخت پاويون جديد فرودگاه از جمله محورهای بازدید استاندار لرستان بود.

وی در این بازدید بر هماهنگي و همكاري همه دست‌اندركاران در اتمام به موقع پروژه تاكيد كرد.

در جریان این حضور؛ اسفندیار كياني مدير فرودگاه خرم‌آباد ضمن قدرداني از مساعدت‌ها و پيگيري‌هاي استاندار لرستان، توضيحاتي را در خصوص آخرين وضعيت توسعه فرودگاه ارائه کرد.

گفتنی است؛ توسعه فرودگاه خرم‌آباد از دي‌ماه سال 92 با تطويل و توسعه عوامل پروازي و اپرون و احداث ساختمان پاويون دولت آغاز شده و هم‌اكنون در دو شيفت كاري روز و شب پروژه در دست اجراست.

یادآور می‌شود؛ هم‌اكنون تعداد 24 پرواز به‌صورت رفت و برگشت براي مقاصد تهران و مشهد توسط شركت‌هاي هواپيمايي ماهان و تابان در فرودگاه خرم‌آباد انجام مي‌گيرد.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.