سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران اعلام کرد

استقرار پایگاه‌های جمع آوری کمک‌های نقدی شهروندان به مردم مظلوم غزه در 419 نقطه پایتخت

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: پایگاه‌های جمع آوری کمک‌های نقدی شهروندان تهرانی به مردم مظلوم و بی پناه غزه در 419 نقطه شهر واقع در محله های پایتخت و نقاط پرتردد شهر مستقر شده اند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام والمسلمین میثم امرودی با اعلام این خبر،گفت: بسیج نیروها و امکانات معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران برای جمع آوری کمک های نقدی شهروندان شریف و نوعدوست تهرانی به مردم مظلوم غزه باهمکاری جمعیت دفاع از ملت فلسطین و اتحادیه بین المللی سازمان های مردمی کمک به مردم فلسطین و هلال احمرجمهوری اسلامی ایران انجام شده است.

وی مسئله فلسطین  را دارای ابعاد اجتماعی، بین المللی و اسلامی دانست و افزود: جنایات وحشیانه ای که باکشتار کودکان مظلوم و بی دفاع فلسطینی هم اکنون از سوی رژیم منحوس صهیونیسیتی در غزه اتفاق می افتد در طول تاریخ بی سابقه بوده است به طوری که 20 مدرسه در غزه به طور کامل تخریب شده که یک مدرسه نیز مربوط به سازمان ملل بوده است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به تخریب 4 بیمارستان در غزه گفت: متاسفانه از میان 2هزار نفری که طی یک ماه گذشته در غزه به شهادت رسیده اند، بیش از هزار شهید کودک زیر 16 سال هستند واین امر نشانگر اوج سبوعیت رژیم منحوس صهیونیستی است.

وی با تقدیر از بزرگواری ملت ایران در کمک به همنوعان خود در بحران ها و حوادث، اظهارداشت: یکی از راه های هم نوایی با مردم مظلوم و بی دفاع غزه کمک های نقدی است که در این راستا دسترسی محله ای شهروندان برای تحویل این کمکها در اولویت برنامه های شهرداری تهران قرار گرفت.

امرودی، با اشاره اقدام جهادی شهرداری تهران در ایجاد تفاهم همکاری با جمعیت هلال احمر و فراهم کردن ایستگاه های دریافت کمک های مردمی در محلات تهران، گفت: اکنون در 347 محله پایتخت و در مجموع در 420 نقطه شهر تهران با همکاری سرای محلات، شورایاران و مدیران محلات و جمعیت هلال احمر و دفتر حمایتی از فلسطین شهرداری تهران این پایگاه ها استقرار یافته و آماده جمع آوری کمک های شهروندان تهرانی به کودکان بی دفاع و مردم مظلوم غزه است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از شهروندان تهرانی خواست کمک های نقدی خود را به صندوق های تعیین شده در پایگاه های مستقر در محله خود تحویل دهند ویا به حساب های اعلام شده از سوی جمعیت هلال احمر واریز نمایند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
آیدا
۲۰:۳۶ ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
خوب