سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری /

بهره برداری از هزار سالن ورزشی بسیج برای توسعه زیرساختهای ورزش کشور

رییس سازمان تربیت بدنی بسیج کشور، از تکمیل وبهره برداری از حدود هزار سالن ورزشی دراستانها در قالب طرح پنج ساله این سازمان برای کمک به توسعه زیرساخت های ورزشی کشور خبرداد.

سردار کاظم یزدانی درگفتگوبا خبرنگارباشگاه خبرنگاران ساری گفت: اجرای این طرح از حدود سه سال قبل برای ساخت سه هزار سالن ورزشی در سطح حوزه های مقاومت وپایگاه های بسیج درقالب برنامه پنج ساله سازمان تربیت بدنی بسیج کشور آغاز شده وتاکنون حدود دو هراز سالن ورزشی بهره برداری شد.

وی افزود: پیش بینی می شود تا قبل از پایان سال 94 حدود هزار سالن باقیمانده دیگر بهره برداری شود.

رییس سازمان تربیت بدنی بسیج کشور تصریح کرد: با طرح های ورزشی در دست اقدام این سازمان و بهره برداری از آنها کمک قابل توجهی به توسعه وتکمیل زیرساختهای ورزشی کشور خواهد شد.

یزدانی، به برنامه سازمان تربیت بدنی بسیج کشور برای توسعه ورزش قهرمانی اشاره و اضافه کرد: این سازمان در ورزش قهرمانی هم قصد دارد در همه پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج با ساخت ایستگاه های تندرستی در جهت ورزش قهرمانی کارهای بزرگی را انجام دهد.

وی افزود: در بخش قهرمانی در تمامی رده های بسیج، رشته ها وباشگاه های تیم مقاومت بسیج نیز فعال خواهد بود.

رییس سازمان تربیت بدنی بسیج کشور، همچنین با بیان اینکه این سازمان در برنامه ششم نیز با رویکرد توسعه وساخت سالن های زورخانه ومجموعه های استخرشنا و سالن های تیراندازی را در برنامه دارد، ابرازامیدواری کرد: این اقدام ها می تواند به توسعه زیرساخت های ورزشی و گرایش فرهنگ ورزش های ملی و پهلوانی را در همه رده های سنی در کشور کمک کند.


برچسب ها: بهره برداری ، ورزشی ، کشور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.