سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزايش 20 مگاواتي توليد برق نيروگاه حرارتي بندرعباس

مدير عامل شرکت مديريت توليد برق هرمزگان گفت :20 مگاوات برظرفيت توليد نيروگاه حرارتي بندرعباس افزوده شد .

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران، محمودي با اشاره به اينکه اين نيروگاه هزار و 320 مگاواتي 4 واحد بخار و 2 واحد گازي دارد افزود: تعميرات اساسي واحد يک بخار اين نيروگاه از اواخر سال گذشته آغاز شد و  هم اکنون خطوط توليد و انتقال نيرو اين واحد کامل شده است.

وي افزود : تعويض لوله هاي بخش سوپرهيترSuper Heater ، افزايش قابليت اطمينان و کاهش ضريب خروج اضطراري بخشي از تعميرات اساسي اين واحد است.

مدير عامل شرکت مديريت توليد برق هرمزگان همچنين گفت: تعميرات  اساسي واحد 3 بخار اين نيروگاه نيز آبان امسال آغاز ميشود که بهسازي و ترميم اين واحد هم ، 20 مگاوات ديگر به ظرفيت توليد برق نيروگاه اضافه خواهد شد .

وي با اشاره به استفاده 64 درصدي اين نيروگاه از سوخت مازوت Mazut و ضرورت استفاده از انرژي گاز گفت : با همکاري شرکت گاز هرمزگان تا پايان امسال عمليات اجرايي طرح انتقال گاز از عسلويه به هرمزگان به پايان برسد.

محمودي افزود: با اجراي اين طرح نياز 7 ميليون متر مکعبي گاز نيروگاه حرارتي بندرعباس تامين مي شود.

وي با اشاره به اينکه اين نيروگاه 55 درصد از برق  استان را تامين مي‌کند افزود: در تابستان امسال اوج مصرف برق در هرمزگان به 2 هزار و 400 مگاوات رسيد که نيروگاه بندرعباس هزار و 70 مگاوات آن را تامين کرد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: برق ، نیروگاه ، تولید
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.