سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایان رقابت 10 میلیون تومانی تنیسورها در مسابقات جایزه بزرگ اصفهان؛

طلاور قهرمان شد

رقابت های جایزه بزرگ اصفهان با قهرمانی فرشاد طلاور به پایان رسید.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، رقابت های جایزه بزرگ ( جام ایمان ) به مدت یک هفته به میزبانی هیئت تنیس اصفهان برگزار شد و در نهایت در بخش انفرادی فرشاد طلاور موفق شد با عبور از سد حریف خود عنوان قهرمانی مسابقات را از آن خود کند.
 
در دیدار پایانی این رقابت ها فرشاد طلاور و کیارش سوری  به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت طلاور از اصفهان توانست با نتیجه ( ۳-۶ ، ۳-۶ و ۷-۵ ) در مجموع ۲ بر یک مقابل حریف خود به برتری برسد و صاحب عنوان قهرمانی شود و حمید رضا نداف و مهدی احتمایی نیز مشترکا سوم شدند.
 
همجنین این رقابت ها در بخش ۲ نفره نیز پیگیری شد و در پایان تیم ۲ نفره مرتضی معظم و علی طاهری با شکست ۲ بر یک فرشاد طلاور و حمید رضا نداف قهرمان شدند و تیم های ۲ نفره محسن حسین زاده- محمد مهذب نیا و پوریا احتمایی- مهدی احتمایی مشترکا درجایگاه سوم ایستادند.
 
به این ترتیب پس از یک هفته رقابت تنیسورها در این بازی ها در نهایت نفرات برتر معرفی شدند و در مجموع مبلغ ۱۰ میلیون تومان به نفرات برتر اهداء شد.
 
یاد آور می شود: سرداوری و داوری این رقابت ها به ترتیب بر عهده مسیح صلاح داور نشان سفید کشورمان ، سام صدری، سهیل صدری، علی غفرانی، یحیی تیغ ساز، احسان رحیمی، دامون صفائی و منصور روستازاده بود و فرشید زیدی نیز به عنوان مدیریت مستبقات را عهده دار بود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: تنیس ، جایزه ، بزرگ ، اصفهان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.