سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشت/

تكميل راه آهن قزوين – رشت با 6 هزار ميليارد ریال اعتبار

تكميل راه آهن قزوين – رشت 6 هزار ميليارد ریال و برای اتصال آن از رشت به انزلی 4 هزار ميليارد ریال اعتبار نیاز دارد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران رشت ؛ استاندار گیلان در پنجمين جلسه شورای برنامه ريزی استان که با حضور اعضای كميسون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی برگزار شد، گفت : اين خط آهن در بخش زير ساخت دارای 85 درصد و در بخش روساخت و ريل گذاری 15 درصد پيشرفت کار دارد .

محمد علی نجفی افزود : برای خروج از وضعيت كنونی اختصاص 4 هزار ميليارد ریال اعتبار برای تكميل سد پلرود ، رفع برخی از چالشهای اداری ، تسريع در اجرای قرارداد فاينانس سد شفارود و اختصاص یک هزار و 300 ميليارد ریال اعتبار برای تكميل 11 سد لاستيكی در دست اجرا در دوره كوتاه مدت مورد نياز است .

وی در نشست با نمایندگان عضو كميسون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی برلزوم تكميل راه آهن و آزاد ، سدهای در دست ساخت ، بنادر در حال توسعه ، توسعه شبکه های آب آشامیدنی و راه های روستايی ، يكپارچه سازی اراضی و ساماندهی پسماندها و فاضلاب شهری و روستايی تاکید کرد.

گفتنی است اعضای كميسيون برنامه و بودجه گيلان در مدت اقامت در گیلان از طرح های بزرگ این استان از جمله سد های پلرود وشفارود سدهای لاستيكی ، راه آهن وآزاد راه و سايت نفت وگاز سردار جنگل دیدن كردند.

انتهای پیام


برچسب ها: راه آهن ، تکمیل ، رشت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.