سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

با تمام توان در خدمت دانش آموزان قرآنی خواهیم بود

مسئول کمیته اطلاع رسانی و روابط عمومی سی دومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان کشورگفت: با تمام توان در خدمت دانش آموزان قرآنی میهن عزیزمان خواهیم بود.

مسئول کمیته اطلاع رسانی و روابط عمومی سی دومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان کشور در گفتگو باخبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: هدف از برگزاری این مسابقات گسترش فعالیتهای قرآنی، آموزش بکارگیری آموزه های قرآنی و اسلامی در زندگی فردی و اجتماعی دانش آموزان است.

شهروز الهوردی زاده افزود: امروز همه نیک می دانیم که با ایجاد رقابت سالم و غنی سازی اوقات فراغت با جلب مشارکت آگاهانه در توسعه و تعمیق فرهنگ قرآنی ، تقویت و ارتقاء معرفت دینی نسل آینده میسر خواهد شد.

الهوردی زاده تصریح کرد: ما بسیار خرسندیم که از 22 تا 30 مرداد ماه و در شهر شهیدان و عاملان به قرآن، میزبان نوگلان قرآنی کشور خواهیم بود و این افتخاری بس بزرگ است.

مسئول کمیته اطلاع رسانی و روابط عمومی سی دومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان کشور با اشاره به اینکه این کمیته شامل دو زیر کمیته سمعی بصری و اطلاع رسانی می باشد؛ افزود: برگزاری نشست خبری این مسابقات، هماهنگی با اصحاب رسانه و خبرگزاری های فعال در استان و هماهنگی مباحث سمعی و بصری مسابقات از جمله اقداماتی است که تا کنون توسط اعضای این کمیته به نحو شایسته ای عملیاتی شده است.

وی در ادامه با تاکید بر بسیج همه امکانات مادی و معنوی قابل دسترس برای این کمیته، اذعان داشت: پوشش خبری و پخش زنده مراسم افتتاحییه و اختتامییه مسابقات، هماهنگی حضور میهمانان وزارتی در سیمای استان، ارتباط با رادیو و پوشش خبری پورتال اداره کل آموزش و پرورش از جمله اقداماتی است که در طول برگزاری این مسابقات عملیاتی خواهد شد.

برچسب ها: خواهیم ، کمیته ، ارومیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.