سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در پی درگذشت "مهدی نفر" خبرنگار فعال ورزشی کشور؛

همدردی جامعه ورزش با اهالی رسانه و خانواده "مهدی نفر"

ارگان های مختلف درگذشت "مهدی نفر" را به اهالی رسانه و خانواده ایشان تسلیت گفت.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، ارگان های مختلف درگذشت مهدی نفر را به اهالی رسانه و خانواده ایشان تسلیت گفت.

** باشگاه خبرنگاران: "مهدی نفر" خبرنگار فعال حوزه ورزش کشور در گذشت

** وزارت ورزش و جوانان درگذشت مهدی نفر همکار و خبرنگار ورزشی را تسلیت گفت.

در پیام مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان امده است : " ضمن عرض تسلیت درگذشت این همکار به خانواده محترم، اصحاب ورزش و رسانه و بویژه مدیران وهمکاران خبرگزاری فارس و برنامه ورزش و مردم ، آرامش روح پاکش در جوار رحمت الهی را مسالت داریم "
 
مرحوم مهدی نفر که روز پنجشنبه بر اثر صانحه رانندگی درگذشت از همکاران معاونت همگانی وزارت ورزش جوانان بود و سالها به عنوان خبرنگار و گزارشگر خبرگزاری فارس و برنامه قدیمی ورزش و مردم شبکه اول سیما فعالیت می کرد .
 
از زنده یاد مهدی نفر دو فرزند به یادگار مانده است."



** فدراسیون فوتبال در پیامی درگذشت مهدی نفر را به اهالی رسانه و خانواده ایشان تسلیت گفت.

"درگذشت همکار عزیزمان مهدی نفر چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشیند، ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست.فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ برتر و آکادمی ملی فوتبال این ماتم جانگداز را به خانواده محترم ایشان، اهالی رسانه، وزارت ورزش و جوانان؛ خبرگزاری فارس، همکاران عزیزمان در برنامه تلویزیونی ورزش و مردم  و جامعه ورزش صمیمانه تسلیت عرض نموده و برای آنان صبر و اجر و برای آن عزیز سفرکرده علو درجات طلب می‌کند. روحش شاد و یادش گرامی."

** باشگاه استقلال ضایعه درگذشت یکی از خبرنگاران ورزشی را تسلیت گفت.

"مطلع شدیم که مهدی نفر، خبرنگار خبرگزاری فارس به دلیل سانحه رانندگی جان به جان آفرین تسلیم کرد. وی یکی از خبرنگاران پرتلاش بود که با چند برنامه ورزشی نیز همکاری داشت. باشگاه استقلال طی این پیام ضایعه درگذشت وی را به همکاران وی، خانواده و دوستانش تسلیت می گوید و برای روح آن مرحوم طلب آمرزش و مغفرت دارد. "

 ** تسلیت باشگاه پرسپولیس برای درگذشت مهدی نفر
 
"در نهایت تاثر و تاسف و در کمال ناباوری خبردار شدیم مهدی نفر از خبرنگاران خبرگزاری فارس که با برنامه‌های ورزشی تلویزیون نیز همکاری داشت در پی سانحه رانندگی جان به جان آفرین تسلیم کرد.
 
او یکی از زبده‌ترین خبرنگاران ورزشی حوزه پرسپولیس بود، درگذشت زنده‌یاد مهدی نفر که در حین جوانی در عرصه خبر رسانی بسیار فعال بود، ضایعه‌ای جبران ناپذیر برای جامعه خبری فوتبال محسوب می‌شود.
 
باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس این ضایعه دردناک را به خانواده محترم آن مرحوم، جامعه سخت‌کوش رسانه، اهالی ورزش فوتبال و به ویژه خانواده پرسپولیس تسلیت می‌گوید. باشد که روحش قرین رحمت ایزدی شود و آرامش گیرد."

انتهای پیام/

برچسب ها: مهدی نفر ، تسلیت ، سانحه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.