سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید سه هیئت بازرگانی و تجاری خارجی از هشتمین نمایشگاه بین المللی فولاد و متالوژی اصفهان

همزمان با دومین روز از برگزاری هشتمین نمایشگاه بین المللی فولاد،متالوژی،ریخته گری و صنایع و معادن وابسته که در اصفهان در حال برگزاری است ؛ سه هیئت تجاری ، بازرگانی و سرمایه گذاری خارجی از این نمایشگاه بازدید کردند

به گزارش سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی هشتمین نمایشگاه بین المللی فولاد،متالوژی،ریخته گری و صنایع و معادن وابسته اصفهان؛امروز هیئت های بازرگانی ، تجاری و سرمایه گذاری کشورهای آفریقای جنوبی ، افغانستان و ترکیه با حضور در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی اصفهان از سالن ها و غرفه های نمایشگاهی، بازدید کردند.

این هیئت های خارجی در حاشیه بازدید از نمایشگاه ، با تولید کنندگان ،مدیران شرکت های مختلف حاضر در نمایشگاه، تجار ، بازرگانان و انجمن های تولیدی فولاد و صنایع وابسته کشورمان گفت وگو کردند و وارد مذاکرات تجاری شدند.

قرار است فردا نیز دو هیئت خارجی دیگر از هشتمین نمایشگاه بین المللی فولاد،متالوژی،ریخته گری و صنایع و معادن وابسته اصفهان بازدید کنند.

در هشتمین نمایشگاه بین المللی فولاد،متالوژی،ریخته گری و صنایع و معادن وابسته که از سوی سازمان توسعه و تجارت ایران"نمایشگاه ملی فولاد" نام گرفته است، بیش از یکصد شرکت داخلی و خارجی در چهار بخش اصلی اکتشاف، استخراج، فرآروری و صادرات ، جدیدترین تولیدات و خدمات خود را به نمایش عموم گذاشته اند.

در این نمایشگاه جدید ترین و نوین ترین فناوری های روز و پیشرفت حوزه ها و بخش های مختلف صنعت فولاد ، صنعت متالورژی،‌ صنعت ریخته گری ، آهنی و غیر آهنی، صنایع مربوط به معدن، تهیه و توزیع مواد اولیه و روشهای تولید،‌ تکمیل و تحویل محصولات مرتبط با این صنایع و همچنین طرح های متنوع مربوط به ظرفیت ها و توانمندی ها صعنت فولاد و صنایع وابسته به آن ارائه، شده است.

در هشتمین نمایشگاه بین المللی فولاد، متالوژی،ریخته گری و صنایع و معادن وابسته ، علاوه بر شرکت های صنعتی و بازرگانی؛ مراکز مختلف علمی از جمله دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه صنعتی اصفهان، پژوهشکده فولاد ایران، دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران، انجمن ملی آهن و فولاد، انجمن صنفی کارخانجات صنعت ریخته گری ایران، انجمن مهندسی معدن ایران،اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان محصولات معدنی ایران، خانه صنعت، معدن و تجارت ایران، سازمان نظام مهندسی معدن ،اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی و شرکت شهرک های صنعتی ، حضور و مشارکت دارند.

هشتمین نمایشگاه بین المللی متالورژی، فولاد، معدن و صنایع وابسته که در فضائی بالغ بر سه هزار متر مربع برپا شده ،نسبت به سال گذشته حدود 20 درصد رشد یافته است.

هشتمین نمایشگاه بین المللی متالورژی، فولاد، معدن و صنایع وابسته تا 25 مرداد ماه هر روز از ساعت 16 تا 22 در محل نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان آماده بازدید غلاقمندان خواهد بود .


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.