سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش شمار شهدای جنایت صهیونیست‌ها در غزه به 1963 نفر و زخمی‌ها به 10100 تن

تعداد شهدای یورش وحشیانه نظامیان صهیونیست با انواع سلاح ها به مردم بی‌دفاع غزه به 1963 نفر رسید.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم،  از زمان آغاز حملات در چهل روز گذشته تاکنون همچنین 10 هزارو100 نفر مجروح شده اند.

یادآور می شود پس از چندین بار برقراری آتش بس و شکست آن توسط صهیونیست ها و به دنبال توافق هیات های مذاکره کننده مقاومت و رژیم اسرائیل که به صورت غیر مستقیم با میانجیگیری مصر گفت و کردند ، از صبح دیروز (پنجشنبه ) آتش بس موقت پنج روزه در غزه، برقرار شد.

با برقراری آتش بس فرصت براي ادامه مذاكرات غيرمستقيم به منظور حل و فصل موانع موجود بر سر راه دستيابي به توافقنامه آتش بس دائمي فراهم مي شود.

جنگ نابرابر اشغالگران علیه غزه در شرایطی دنبال می شود که یک افسر عالی رتبه ارتش عبری تاکید کرد که رژیم صهیونیستی برای جنگ غزه 4 میلیون و 800 هزار گلوله، 43 هزار راکت و 39 هزار توپ تانک در اختیار ارتش قرار داده بود که نیمی از این مهمات تا به این لحظه استفاده شده است.

روزنامه عبری زبان "معاریو"، این افسر صهیونیستی تصریح کرد که مقادیر سلاحی که ارتش در جریان حمله به غزه مورد استفاده قرار داده است، فراتر از حد پیش بینی بوده است. وی تاکید کرد که شیوه جنگ در نبرد کنونی با طبیعت جنگ در مناطق مسکونی متفاوت بوده است، زیرا اسرائیل در این جنگ با تهدید دیگری که همان تهدید تونل ها است نیز مواجه بوده است.

برآوردهایی شعبه لجستیک ارتش عبری حاکی از آن است که هر روز جنگ 15 میلیون شیکل برای اسرائیل هزینه در برداشته و از ابتدای جنگ اسرائیل 420 میلیون شیکل هزینه کرده است، علاوه بر این 2 الی 4 میلیارد شیکل نیز برای پرداخت هزینه بکارگیری نیروهای ذخیره و قطعات یدکی برای جنگ افزارهای خود هزینه کرده است، البته هزینه استفاده از جنگنده ها نیز در این برآورد حساب نشده است.



انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.