سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس اتحادیه فوتبال انگلیس: لیگ برتر انگلیس نیازی به بازیکنان سوپراستار ندارد

ریچارد اسکودامور رییس اتحادیه فوتبال حرفه‌ای انگلیس معتقد است لیگ فوتبال این کشور برای رقابت با لالیگا نیازی به جذب بازیکنان سوپراستار ندارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران و به نقل از تریبال فوتبال، ناکامی لیورپول برای یافتن جایگزین مناسب لوییز سوارز که در فصل نقل و انتقالات تابستانی به بارسلونا منتقل شد انتقادات را متوجه لیگ برتر جزیره کرد.

 برخی معتقدند اگر لیورپول نتواند بازیکنی در حد و اندازه سوارز به خدمت بگیرد شانسی برای قهرمانی  نخواهد داشت اما ریچارد اسکودامور رییس اتحادیه فوتبال حرفه‌ای انگلیس کاملا با این نظریه مخالف است و می‌گوید: فوتبال انگلیس برای رقابت با فوتبال اسپانیا نیازی به جذب سوپراستار ندارد.

 نقل و انتقالات در فوتبال طبیعی است ما پیش از سوارز هم دیویدبکهام را به باشگاه رئال مادرید فرستاده بودیم در هر حال همیشه بازیکنان خوبی وجود داشته‌اند که بین انگلیس و اسپانیا رد و بدل شدند اما خیلی در روندکاری لیگهای فوتبال این کشور بوجود نیاورده‌اند لیگ انگلیس باشگاههای سوپرثروتمند مانند رئال مادرید و بارسلونا در اختیار ندارد اما همیشه نمایندگانی در میان 50 بازیکنان برتر جهان داشته و باشگاههای انگلیسی هم در میان 20 باشگاه برتر دنیار قرار داشته‌اند.

انتهای پیام/
برچسب ها: انگلیس ، فوتبال ، لیگ برتر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.