سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فراخوان اولین جشنواره‌ی جایزه‌ی ققنوس

بهروز صفاریان آهنگساز گفت:‌ فراخوان اولین جشنواره‌ی جایزه‌ی ققنوس به زودی رسانه‌ای خواهد شد.

بهروز صفاریان آهنگساز کشورمان در گفتگو با خبرنگار موسیقی باشگاه خبرنگاران در رابطه با جشنواره جایزه ققنوس گفت: به زودی فراخوان اولیه جشنواره‌ی جایزه ققنوس ویژه‌ی کلیپ‌های موسیقی برگزار خواهد شد. مهلت ارسال آثار هنرمندان تا تاریخ 15 مهر ماه بوده و اختتامیه جشنواره و اعلام نتایج طی مراسمی در تالار وحدت در تاریخ 29 مهر ماه انجام خواهد شد.
 
وی تصریح کرد: هیات داوران جشنواره نیز مشخص شده است اما به طور 100 درصد قطعی نیستند.
 
صفاریان افزود: فراخوان جشنواره طی چند روز آینده رسانه‌ای خواهد شد و خوانندگان می‌توانند فیلم‌های خود را به جشنواره ارسال کنند.
 
وی اظهار داشت: کلیپ‌های ارسالی به جشنواره ققنوس باید دارای سوژه‌هایی با مضامین صلح و دوستی، عاشقانه، دفاع مقدس (مقاومت) ، موسیقی‌های درون گرا و معنا گرا و ... باشند.
 
صفاریان آهنگساز به نام کشورمان همچنین گفت:‌کلیپ‌های ارسالی می‌توانند در سطح موسیقی کلاسیک ایرانی، پاپ و حتی موسیقی رپ و موسیقی راک نیز باشند، البته موسیقی رپ و راک باید دارای مضامین توجیحی و مناسب باشند تا امکان ورود به قسمت رقابتی جشنواره برای آ‌نها فراهم شود.
 
وی ادامه داد: انتخاب بهترین‌ها و اهدای جایزه در اولین جشنواره‌ی جایزه ققنوس در زمنیه‌های کلیپ، تصور برداری، نور پردازی، جلوه‌های ویژه، تدوین، کارگردانی،‌موسیقی، شعر و همچنین به صورت تلفیقی ارتباط شعر و موسیقی، تصویر با شعر و تصویر با موسیقی خواهد بود. البته این ارتباط نباید الزاما به صورت مستقیم نشان داده شده باشد.
 
صفاریان در پایان گفت: داوری‌ها به صورت دقیق و ریز بینانه انجام خواهد شد؛ برای مثال حضور عبد الجبار کاکایی ترانه سرای موفق کشورمان در بخش شعر، قطعی شده است.
 

انتهای پیام/ اس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.