سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باپیگیری باشگاه خبرنگاران انجام شد

پلمپ6واحد آبکاری فاقد تصفه خانه فاضلاب /انتقال صنایع آلاینده به شهرکهای صنعتی مصوب

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پردیس از پلمپ 6 واحد آبکاری آلاینده به دلیل نداشتن سیستم پیش تصفیه پساب در این شهرستان خبر داد .

سید حسن فراهانی درگفتگو باخبرنگار محیط زیست باشگاه خبرنگاران  گفت : ماموران اجرایی اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پردیس روز گذشته طی عملیاتی با همکاری اداره حقوقی و یگان حفاظت محیط زیست استان تهران 6 واحد آبکاری آلاینده در لکه های صنعتی سعید آباد جاجرود و خرمدشت را پلمپ کردند.
 
وی افزود: این واحدهای غیر مجاز بدلیل عدم توجه به اخطاریه های ابلاغ شده و نداشتن سیستم پیش تصفیه پساب و همچنین بمنظور جلوگیری از ادامه روند آلودگی حوزه آبخیز سد ماملو ، بر اساس قانون حفاظت و بهسازی محیط زیست پلمپ شدند.
 
فراهانی با بیان اینکه در راستای صیانت ازمحیط زیست و حفظ سلامت مردم با فعالیت هرگونه واحد آلاینده در این شهرستان برابر قانون برخورد خواهد شد تصریح کرد: این قبیل واحد ها در نهایت طی زمانبندی مشخصی و با نظر سازمان حفاظت محیط زیست به شهرکهای صنعتی مصوب منتقل و فعالیت آن ها ساماندهی خواهد شد.
 
رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پردیس در پایان گفت : با توجه به بارگذاری و تراکم بالای جمعیت در این شهرستان و حساسیت موضوعات زیست محیطی ، همکاری و همد لی همه دستگاه ها ونیز مشارکت و همراهی مردم در حل بسیاری از مشکلات و معضلات این شهرستان درحوزه محیط زیست بسیار تأثیرگذارمی باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها: آبکاری ، پلمپ ، پردیس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.