سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

علی کاظمی:

تعطیلی مسابقات لیگ برتر فرصت مناسبی برای ترمیم ورزشگاه غدیر اهواز است

دبیر سازمان لیگ برتر فوتبال در خصوص وضعیت نامناسب ورزشگاه غدیر اهواز گفت: تعطیلی مسابقات لیگ برتر به خاطر جام ملت‌های آسیا فرصت مناسبی است تا مسئولان ورزشگاه غدیر اهواز را ترمیم کنند.

علی کاظمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: به هر حال فرصت 50- 40 روزه اردوی تیم ملی به خاطر مسابقات جام ملت‌های آسیا زمان مناسبی است تا مسئولان مشکلات ورزشگاه غدیر اهواز را برطرف کنند.


دبیر سازمان لیگ برتر فوتبال ادامه بیان کرد: چمن ورزشگاه غدیر اهواز مناسب نیست و به طور حتم بازدید کنندگان  AFC این ورزشگاه را تایید نمی‌کنند، بر این اساس باید فکر اساسی در مورد وضعیت این ورزشگاه کرد.

وی تصریح کرد: همچنین وضعیت زمین ورزشگاه هایی که میزبان جام باشگاه‌های آسیا هستند در دستور کار کمیته مسابقات و کمیته توسعه سازمان لیگ قرا گرفته است و به طور جدی پیگیر این مسئله هستند و مقدمات کار را برنامه‌ریزی کردند.

کاظمی درباره وضعیت ورزشگاه تختی اهواز تصریح کرد: ورزشگاه تختی اهواز مشکلات نور دارد و به خاطرگرمای هوای اهواز نمی‌شود مسابقات را بعداز ظهر در ورزشگاه تختی برگزار کرد. به هر حال مسئولان در سطح استان اهواز باید تلاش کنند تا در فرصت مناسب مشکلات چمن ورزشگاه غدیر اهواز را برطرف کنند.

وی بیان کرد: به هر حال تا مسابقات جام باشگاه‌های آسیا فرصت زیادی وجود دارد و مسئولان در این فاصله زمانی می‌توانند چمن ورزشگاه غدیر اهواز را ترمیم کنند.

کاظمی در مورد تقویم مسابقات هفته ششم به بعد گفت: تقویم مسابقات لیگ برتر قبلا بر طبق تقویم فدراسیون فوتبال تنظیم و ارائه شد. مجددا فدراسیون و کمیته تیم ملی خواستار بررسی این تقویم با حضور کی‌روش را داده بودند، بر این اساس تقویم مسابقات مجددا مورد بررسی قرار گرفت و به مدت اردو اضافه شد.

وی در ادامه بیان کرد: بر اساس توافق صورت گرفته قرار شد فرصت بیشتری به تیم ملی قبل از جام ملت‌های آسیا داده شود و همچنین این فرصت در زمان دیگری هم به لیگ داده شود.
وی خاطرنشان کرد: بر این اساس کمیته مسابقات تقویم را برای تصویب به هیات رئیسه سازمان لیگ داده است تا یک هفته دیگر برنامه جدید اعلام می‌شود.
انتهای پیام

برچسب ها: دبیر ، سازمان ، تیم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.