سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بوشهر/

۵۰ درصد جمعیت استان بوشهر تحت پوشش بیمه سلامت همگانی هستند

مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهرگفت: در اجرای طرح بیمه سلامت همگانی خدمات ارزنده درمانی به بیمه شدگان ارائه می‌شود بگونه‌ای که اکنون ۵۰ درصد جمعیت استان بوشهر از بیمه سلامت همگانی بهره‌مند هستند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، پرویز رمضانی بعداز ظهر امروز در نشست با مسئولان استان بوشهر، با بیان اینکه بیمه سلامت همگانی بزرگترین مجری طرح تحول نظام سلامت است اظهار کرد: در اجرای این طرح بیمه شدگان شهری 10 درصد و روستایی 5 درصد تعرفه درمانی پرداخت می‌کنند که سبب رضایت مندی مردم شده است.

وی با اشاره به اینکه در اجرای طرح بیمه همگانی سلامت 35 هزار نفر ثبت نام کرده‌اند گفت: اجرای طرح بیمه سلامت همگانی 35هزار نفر در این بخش ثبت نام کردند که تاکنون برای 30هزار نفر دفترچه بیمه صادر شده است.

مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر با بیان اینکه اکنون بیش از 850 قلم دارو تحت پوشش بیمه است گفت:  دراجرای طرح تحول بیمه سلامت در مرحله اول 600 قلم دارو و در مرحله دوم 250 قلم دارو در تعهد بیمه قرار دارد.

وی پرداخت تمام هزینه‌های شیمی درمانی بیماران سرطانی را از دیگر ویژگی‌های طرح تحول بیمه سلامت برشمرد و گفت: در اجرای این طرح 80 تا 85 درصد هزینه‌های بستری به عهده بیمه گذاشته شده  است.

رمضانی، کاهش فرانشیز از 10 به پنج درصد، برون سپاری تمامی خدمات بیمه سلامت برای صدور دفترچه به دفاتر پیشخوان از جمله خدمات بیمه سلامت دانست.

وی با بیان اینکه 50 درصد جمعیت استان بوشهر از خدمات بیمه سلامت بهره‌مند هستند گفت: بیشترین جمعیت با 75 درصد در شهرستان دیر و کمترین جمعیت با 28 درصد در شهرستان کنگان از این خدمات بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/ م

منبع: تسنیم
برچسب ها: سلامت ، بوشهر ، بیمه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.