سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

571 پروژه عمرانی خراسان رضوی در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: مجموع پروژه‌های عمرانی آماده افتتاح استان در هفته دولت 571 مورد با اعتباری بالغ بر 739 میلیارد تومان است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، به نقل از اداره‌کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، سیدمحسن صادقی در ستاد بزرگداشت هفته دولت با بیان اینکه هفته دولت یک فرصت مغتنم برای اطلاع‌رسانی خدمات صورت گرفته در دولت است، اظهار کرد: هفته دولت با شعار آرامش و امید در سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این ایام تمام فرمانداران و مسئولان دستگاه‌های باید شرایط لازم به منظور برنامه‌ریزی برای اطلاع رسانی دقیق عملکرد خود را فراهم کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی به بررسی اقدامات دردستورکار معاونت های استانداری به عنوان اعضای اصلی ستاد بزرگداشت هفته دولت استان پرداخت.

صادقی مجموع پروژه‌های عمرانی آماده افتتاح استان در این ایام را 571 مورد با اعتباری بالغ بر 739 میلیارد تومان از محل منابع طرح‌های ملی، ملی استانی شده، استانی و گوناگون معرفی کرد و اظهار کرد: همچنین در معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری 160 طرح که غالبا مربوط به شهرداری‌های استان بوده آماده افتتاح در هفته دولت است.

وی همچنین به بررسی اقدامات در حوزه افکار عمومی پرداخت و انتخاب روابط عمومی به عنوان دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت را شایسته دانست و خاطرنشان کرد: برگزاری گردهمایی‌های احزاب استان، نشست مسئولان با گروه‌های مردم نهاد، تشکل‌های دانشجویی و جوانان نخبه در دستور کار ستاد قرار گیرد.

گفتنی است در این جلسه احکام اعضای ستاد هفته دولت توسط معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی به نیابت استاندار به آنها اعطا شد که در این احکام پورمهدی مدیرکل روابط عمومی به عنوان دبیر ستاد هفته دولت و معاونان استاندار به عنوان اعضای ستاد هفته دولت معرفی شدند.

انتهای پیام/م
برچسب ها: مشهد ، عمرانی ، پروژه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.